pnim בשיתוף עם חברת טמבור

הימים של "לפני פסח", שכבר ממש בקרוב קופץ לבקר אותנו, פותחים באופן רשמי את עונת השיפוצים והשדרוגים בבית. האביב תמיד מביא איתו אנרגיות רעננות שמעירות אצלנו את הצורך בהתחדשות, ואחת הדרכים האהובות עלינו להזין את הצורך הזה היא באמצעות צבע. למה צבע? כי הוא פשוט וקל ליישום, הוא לא יקר, וכשנמאס – פשוט מאוד להחליף אותו. בתמורה מקבלים שינוי עצום בחלל והרבה שמחה בלב, כמו שכבר ראיתם בהפקת הצבע שעשינו לאחרונה.
אז הפעם, אנחנו רוצות לדבר על צבעים מיוחדים, כאלה שמלבד גוון, יש בהם גם אפקט ייחודי. אפקט שמעניק לקיר, מעבר לצבעוניות, גם טקסטורה ומראה של חומריות אחרת.
אחד הטרנדים הבולטים בעולם העיצוב והאדריכלות הוא השימוש בבטון חשוף, והדומיננטיות של הבטון החשוף ניכרת כבר לא מעט שנים. שני סוגי צבעים שמהווים מענה נהדר לטרנד הבטון הם טיח ערבה ואפקט בטון של טמבור. שני הצבעים האלה מדמים את החומר עצמו ומעניקים את האשלייה שהקיר אכן עשוי מבטון.
לאחרונה השיקה טמבור שני צבעי אפקט נוספים שהשימוש בהם מעניק לקיר גם צבע וגם טקסטורה שמדמה חומריות אחרת לקיר. שני הצבעים החדשים הם בעלי מראה מטאלי: אפקט החלודה וסדרת מטאל טאץ'.

אפקט חלודה, צילום: בועז לביא ויונתן בלום

אפקט חלודה של טמבור – אפקט חלודה הוא צבע דקורטיבי במראה חלודה והוא יתאים למי שאוהבים את המראה התעשייתי, הגולמי, המחוספס. המראה שהוא לא עשוי יתר על המידה והוא קצת "פרום בקצוות". האפקט הזה ישתלב באופן מושלם עם כל סגנון עיצובי שמושפע מאסתטיקת הוואבי סאבי שמקבלת בברכה את כל מה שמשדר ארעיות וחוסר שלמות. הצבע מגיע במארז המשלב שני צבעים – צבע חום בגימור מחוספס, וצבע מטאלי בגוון ברונזה, הנצבעים זה על גבי זה.

אפקט חלודה, צילום: בועז לביא ויונתן בלום

אנחנו ממליצות להשתמש באפקט הזה על פני קיר אחד בלבד, והוא ישתלב נפלא בסביבה של חומרים טבעיים כמו עץ ובטון.
את אפקט החלודה ניתן ליישם בשתי דרכים: מראה גס או מראה עדין. אנחנו התחברנו יותר למראה העדין יותר. בסרטון הזה תוכלו למצוא הדרכה לגבי אופן השימוש הנכון באפקט.
האפקט השני שהושק ממש לאחרונה הוא סדרת מטאל טאץ' של טמבור שבה תוכלו למצוא שלושה צבעים במראה מטאלי: זהב, כסף ונחושת. האפקט הזה הוא המשך ישיר לטרנד המטאלי שמלווה אותנו בשנים האחרונות בעיקר בריהוט ואקססוריז וכעת נוספת האפשרות ליישם את הטרנד גם על קירות ולעניק להם מראה של טפט. גם כאן, כמו באפקט החלודה, אנחנו ממליצות להשתמש בצבע מטלי על פני קיר אחד בלבד בגלל האפקט המאוד דומיננטי שהוא מעניק לקיר.
המראה הכסוף מתאים למי שאוהבים את המראה האורבני, המודרני והנקי. האפקט הכסוף יוצר ניראות קרירה והוא ישתלב מצוין גם בסביבה ניגודית של פריטים מעץ טבעי שיעניקו חום.

אפקט מטאל טאץ', צילום: בועז לביא ויונתן בלום
המראה המוזהב מעניק מראה מאוד דומיננטי ודרמטי ויכול להתאים לכל מקום בבית שתרצו להעניק לו אפקט של WOW, אך יחד עם זאת באיבזור הנכון יוכל אפילו ליצור מראה רך ורומנטי בחדר השינה. המראה המוזהב משתלב עם פריטים שישלימו את הדרמה שלו בצורה נפלאה, כמו קטיפה. אנחנו ממליצות גם לשלב פריטים שיקלילו מעט את הדרמה וייצרו מכלול של מראה לא מתאמץ.

אפקט מטאל טאץ', צילום: בועז לביא ויונתן בלוםאפקט מטאל טאץ', צילום: בועז לביא ויונתן בלום

גם במראה בגימור נחושת יש הרבה מאוד דרמה והוא משדר עדכניות ותחכום. הוא משתלב מצוין עם פריטים בגווני הפודרה האהובים עלינו כל-כך, שהשימוש בהם יכניס הרבה רוך וחום, וגם כאן אנחנו ממליצות על שילוב אקלקטי של פריטי ריהוט ואקססוריז שייצרו מראה לא מתאמץ. את צורת היישום של סדרת המטאל טאץ תוכלו למצוא בסרטון הזה.

אפקט מטאל טאץ', צילום: בועז לביא ויונתן בלום

אפקט מטאל טאץ', צילום: בועז לביא ויונתן בלום
אם אתם מרגישים שאתם יודעים בדיוק איזה קיר בביתכם ישמח לקצת תשומת לב מטאלית השנה נשמח מאוד שתשתפו אותנו בתוצאות.

צילום: בועז לביא ויונתן בלום