חמוטל אלעד מאוהבת בכל מה שקשור לטקסטיל כבר למעלה מעשור, ויוצרת בסטודיו HAMUTELET קולקציות יפהפיות של פריטי טקסטיל מודפסים בעבודת-יד שגורמות גם לנו להתאהב.

נעים להכיר, חמוטל אלעד www.pnim.co.il

חמש עובדות

1. אני גרה בקיבוץ נחשון עם תומר, שני ילדינו: גל בת החמש ואביתר בן השנתיים ועם זויה החתולה. עברנו לקיבוץ לפני שלוש שנים מרמת השרון ולפני שנתיים התחלנו לבנות את ביתנו בשכונת ההרחבה. אל הבית אנחנו צפויים לעבור בעוד שלושה חודשים.
2. גדלתי בבית מאוד אמנותי לאימא מאיירת ואבא שלא הוריד את המצלמה מהידיים. הלכנו להמון תערוכות וציירנו לא מעט.
3. אני מאוד אוהבת ללמד ומשתדלת מאוד לשלב את ההוראה לצד העיצוב. לימדתי דפוס משי בבעלי המלאכה, ובשנתיים האחרונות אני מעבירה סדנאות עיצוב של חותמות ואריגה אצלי בסטודיו. מאוד חשוב לי ללמד טכניקות שמתאימות ממש לכל אחת ולהשתמש בחומרים שזמינים בחנויות יצירה ואמנות.
4. הדבר הראשון שאני עושה כשאני עוברת דירה הוא לתלות תמונות על הקירות. יש לנו כמה תמונות שמלוות אותנו כבר המון שנים מדירה לדירה. התמונה האהובה עלי היא של מפה פשוטה מנייר שלקחנו ממסעדה איטלקית בתל אביב ומסגרנו.
5. עד לפני שנתיים הדפסתי את כל המוצרים בחמוטלת בעבודת יד בעצמי. לקראת הלידה של אביתר הבנתי שאני חייבת לשחרר ולהעביר את העבודה למישהו אחר. אחרי חיפוש מעמיק מצאתי את אמנון, שהוא בעל מקצוע מוכשר עם ידיים מזהב שמלווה אותי ונותן מענה לכל בקשה.

נעים להכיר, חמוטל אלעד www.pnim.co.il

טקסטיל

אני בתחום הטקסטיל כבר יותר מעשר שנים. את האהבה לטקסטיל גיליתי אחרי שהתחלתי ללמוד בשנקר. לעיצוב טקסטיל הגעתי מתוך תחושת בטן ומשיכה טבעית לטקסטורות ומרקמים. לא ממש ידעתי מה זו אריגה ומה עושים בחדר ההדפסה אבל מהר מאוד הבנתי שאני במקום הנכון ופשוט התאהבתי. בין שנה שלישית לרביעית התמחיתי בסטודיו מדהים לעיצוב טקסטיל ושטיחים בלונדון שנקרא Christopher Farr.
אחרי שסיימתי את שנקר לקחתי כל עבודה שהציעו לי. עיצבתי בדים למזרנים ומצעים לרשתות מזון ולימדתי דפוס משי בערבים. היה לי חשוב לצבור ניסיון ולהבין את התחום. עבדתי מסביב לשעון עד שגל נולדה.

נעים להכיר, חמוטל אלעד www.pnim.co.il

HAMUTELET

אחרי הלידה של גל, עיצבתי את הקולקציה הראשונה של HAMUTELET. זו הייתה קולקציה אקלקטית של עיצובים שונים ששלפתי מהמגירה. האתגר הכי גדול היה לקפוץ למים, להוציא את העיצובים מהמגירה האינטימית והפרטית ולחלוק אותם. אני חושבת שמה שמושך אותי לתחום הוא המתח והשילוב בין אמנות לעיצוב, לצד חופש יצירתי שמתבטא בציור והדפסה על בדים. יש מחשבה תמידית על קולקציה מאוזנת שתתאים למגוון גדול של בתים.

נעים להכיר, חמוטל אלעד www.pnim.co.il

הייתה לי מרצה בשנקר שאמרה לנו שעשו כבר הכול ועכשיו נשאר רק להיות הכי אותנטיים שאפשר. המשפט הזה מלווה אותי לכל קולקציה שאני מעצבת. כל הדפס ב-HAMUTELET מתחיל באיור מקורי שלי, ההשראה לאיורים מגיעה מטיולים בעולם, חלומות וגם מהסביבה שמקיפה אותי.

נעים להכיר, חמוטל אלעד www.pnim.co.il

האיורים האהובים עלי מהקולקציה האחרונה הם של החיות, אני חושבת שממש הצלחתי ליצור אופיי לכל אחת מהן. הם מתאימים לכל כך הרבה סגנונות ומקומות בבית. אפשר למסגר אותם עם מסגרת שחורה עדינה ולהניח על מדף ואפשר גם לשלב אותם עם תמונות טרופיות של דקלים וכמובן שאפשר גם לתלות אותן אחת לצד השנייה.

נעים להכיר, חמוטל אלעד www.pnim.co.il

צבע

באופן אישי אני מתחברת לשחור, לבן, אפור וגם לקאמל וחרדל. אני מאוד אוהבת את הגוונים הטבעיים של בדים כמו פשתן, קנבס וכותנה עם דפוס בצבע אפור כהה, כמו הגרפיט של העיפרון. הגוונים האלה גם משתלבים כמעט בכל בית ועל כל ספה. מאוד קשה לי להוסיף צבעים חדשים לקולקציה, אני תמיד מרגישה שזו החלטה מאוד רצינית ואני מתלבטת המון זמן לפני שבד חדש נכנס.

נעים להכיר, חמוטל אלעד www.pnim.co.il

הלקוחות

הרוב המכריע של הלקוחות שלי הוא נשים. הן כבר גרות בדירה שכורה או בבית משלהן וכבר יודעות מהן אוהבות. הן מתחברות לעיצוב אקלקטי ובבית שלהן תוכלי למצוא קצת וינטג', קצת איקאה והמון אוצרות שהו ליקטו משווקים וירידים. את המוצרים שלי אפשר לקנות בחנויות עיצוב מובילות כמו NOOK ואסופה וגם דרך האתר. בחגים אני מתארחת במכירות ופוגשת את הלקוחות ומאוד נהנית מזה. זו עבודה לא פשוטה להיערך לכזו מכירה. להעמיס ולפרוק את המוצרים ולעמוד שעות ארוכות על הרגליים. אבל הפידבקים על המוצרים, הסיפורים וגם החיוך של הלקוחות שאני פוגשת פשוט שווים את זה.

נעים להכיר, חמוטל אלעד www.pnim.co.il

בלוג

אז מה את עושה כל היום.  אני מאוד אוהבת את האסתטיקה שהתפתחה סביב האוכל בשנים האחרונות ואפרת ליכטנשטט מצלמת וכותבת בצורה מופלאה בעיני.

נעים להכיר, חמוטל אלעד www.pnim.co.il

מפרגנת

אני אוהבת את הפרשנות העדכנית של אלישבע מנקין מ-Loop Design לעיצוב בעץ. היא יוצרת קולקציות מינימליסטיות ומודרניות שמצליחות להיות גם ביתיות וחמימות.

נעים להכיר, חמוטל אלעד www.pnim.co.il

טיפ

אל תשאירו את הקירות בבית ריקים. תתלו תמונות, אקססוריז או אפילו מראה עגולה. זה יהפוך את החדר לביתי, מזמין וחמים יותר.

נעים להכיר, חמוטל אלעד www.pnim.co.il

חלומות

אני מתכננת לשפץ את הסטודיו בקיבוץ ולפתוח חנות קונספט עם מגוון מדויק של פריטים שיימכרו לצד המוצרים שלי.

צילומים: איה וינד  צילום תמונת פרופיל: אילת אלעד

www.hamutelet.com

 

תגובה אחת

  1. יערה

    נפלאה והמוצרים שלה נהדרים!