שוב אנחנו בנקודת הזמן הזו בשנה שבה הבזבזנות הטבעית שלנו מחפשת לעצמה לגיטימציה, והחגים שם כדי לעזור לכולנו עם זה. אז כשכל הפיד שלנו מתמלא בהצעות שלא כדאי לפספס ממבצעים, אירועי מכירה וירידים, החלטנו לשתף אתכם בכמה פריטים שאנחנו מאוד היינו שמחות לקבל לעצמנו כמתנה לחג.
נפתח עם הפריטים ששמורים אצל רונה במועדפים:

*****

ספרי עיצוב הם תמיד בין המתנות שאני הכי אוהבת לקבל ואת שני הספרים האלה כבר סימנתי לעצמי במועדפים. האחד הוא בנושא צבע והוא של HANS BLOMQUIST המוכשר שכבר הצגנו כאן שני ספרים מאוד מומלצים שלו. השני הוא ספר על סטיילינג בוטני מהיבטיו השונים, וממה שהצלחתי לראות בתמונות מתוך הספר הוא נראה מבטיח.
איפה וכמה: שני הספרים עולים 16.58 פאונד באמזון וניתן לרכוש כאן וכאן.

www.pnim.co.il

*****

את השמיכה הזו אני די חייבת לעצמי. היא פחות שמיכה שמתאימה לשינה ויותר למרבץ סלוני, אבל זה לא באמת חשוב כשרואים את הטופי-מוקה-וניל הנוסטלגי הזה שמאוד מזכיר לי את השמיכות שהסבתא היקרה שלי ז"ל הייתה סורגת, כשעדיין הייתי צעירה מדי מכדי להבין כמה מוכשרת היא הייתה.
איפה וכמה: זארה הום 599 ש"ח.

www.pnim.co.il

*****

את האמנית הישראלית טלי יאלונצקי כבר הצגנו די הרבה פעמים אצלנו ונראה שכבר מסר חיבתנו העמוקה אל טלי הועבר כאן. כשנתקלתי באתר של אהובתי אנתרופולג'י (שלשמחתי עומדת לעשות עלייה לארץ) בעבודות למכירה של לא אחרת מאשר טלי, ההערכה שלי אליה הרקיעה לשחקים חדשים.
אז אם הייתי צריכה לבחור רק עבודה אחת בינתיים, זו הייתה העבודה הזו שמשלבת הרבה דברים שאני אוהבת: ציפורים, פרחים, הצבעוניות והמסגרת המהממת.
איפה וכמה: אנתרופולוג'י 188 דולר.

www.pnim.co.il

*****

כפי שציינתי קודם, ציפורים אני מאוד אוהבת. הבחירה הבאה שלי היא הכריות המרהיבות האלה שמשלבות איורי ציפורים עם צבעוניות שהסלון שלי יודה לי מאוד עליה.
איפה וכמה: תומיק, 240 ש"ח.

www.pnim.co.il

*****

איורים בוטניים וזאולוגיים בניחוח וינטג' תמיד משמחים אותי בכל פורמט אפשרי: מחברות, יומנים, הדפסים ממוסגרים ואפילו בגדים. לניירות האריזה האלה של Cavallini הייתי מוצאת ייעוד מאריך חיים. מבחינתי אלה לא אריזות מתנה חד פעמיות, אלא בכלל פוסטרים תלויים וממוסגרים במחיר ממש שווה.
איפה וכמה: יולטה, 29 ש"ח

www.pnim.co.il

*****

אני לא באמת נעזרת במגשים כשאני מארחת. למרות זאת הייתי שמחה לקבל את המגש היפה הזה, כי הייתי עושה בו שימוש אחר לגמרי מהגשת כיבוד. יש משהו מאסף בפריטים יפים שמרוכזים על מגש, ובעיניי יהיה מדהים לשזור בספציפי הזה עציצים קטנים עם כמה אקססוריז ולהניח את הכל על אחת השידות או על שולחן פינת האוכל.
איפה וכמה: גלי אהבה ממבט ראשון, 450 ש"ח

www.pnim.co.il

*****

הקקטוסים המהממים האלה נראים לי באופן אישי כמו משהו שיהיה מאוד מאתגר לתחזוקה עבורי, כי לצערי עדיין לא פיצחתי את סוד הגן הנעלם של השקיית קקטוסים נכונה, אבל עדיין אפשר לפנטז על מתנה יפה כזו לחג, לא?
איפה וכמה: במשתלת הכפר החדשה, 360 ש"ח כולל העציץ

www.pnim.co.il

*****

משום מה, הוראות השקייה של סוקולנטים קצת יותר קל לי להפנים מאלו של הקקטוסים. הייתי שמחה לשכן כמה מהסוקולנטים שלי בעציצים הקטנים האלה שיוצרת מיכל קרן גלמן.
איפה וכמה: Freefolding  כ-80 פאונד לשלושת העציצים

www.pnim.co.il

*****

טל איתן הוא איש אהוב ויקר. חוץ מזה שהוא חכם ויודע הכל, הוא גם התחיל לאחרונה להבין שהוא מאוד מוכשר. או שככה לפחות אני הבנתי את זה. בכל מקרה, הוא עדיין לא פתח את החנות באופן רשמי, אבל אני כבר הייתי שמחה לקבל כמתנת חג כל אחד מהכלים האלה שנוצרו בהשראת הקרמיקה הישראלית של שנות ה-70.

www.pnim.co.il

*****

ומחוץ לגבולות תקציב מתנות החג, את מדפי ה-string הייתי מאוד שמחה להעניק לעצמי לחג. אני אוהבת את הקלילות והמינימליזם שלהם שמשאירים מקום לתכולה להתבלט ולהביע נוכחות. בינתיים אני מחכה שמישהו ירים את הכפפה ויתחיל לייבא אותם לארץ. ובכלל, תחום המידוף בארץ צריך לעבור סוג של התייחסות רצינית יותר מזו שקיימת היום, כדי שהקירות הישראליים הריקים מדי שלנו יוכלו להתחיל להתמלא בהרבה דברים יפים, בעזרתם של מדפים עם נוכחות משמעותית יותר מזו של מדפי הקישוט שקיימים כיום בחנויות.
איפה: אתר String Furniture

www.pnim.co.il

*****

ומה לקנות לילדים שאלתם? אני בוחרת בלוכדי החלומות החדשים שיצרה לאחרונה עלמה אלוני. אני אוהבת את הטוויסט הרך, הפסטלי והילדותי שהיא עשתה לנושא המקרמה.
איפה וכמה: וונדרלאסט, 129 ש"ח לדגמים הקטנים, 149 ש"ח לגדוליום יותר.

www.pnim.co.il

*****

ובחירת המתנה האחרונה שלי לחגים אלה היא כביכול עבור ילדים, אבל לגמרי הייתי רוצה לקבל אותה עבור עצמי. ובכן, יש בחנות רונצ'יק ברמת-ישי מוביילים של חברת L'Oiseau Batea הצרפתית. המוביילים האלה יפהפיים ומלאים בפרטים קטנים ומוקפדים שעשויים ממתכת ואני נוהגת לבהות בהם ארוכות בכל פעם שאני מבקרת ברונצ'יק.
איפה וכמה: רונצ'יק 399 ש"ח.

www.pnim.co.il

טוב, מאוד קשה לעצור, אבל חייבים. אז עד כאן הרשימה שלי, ובקרוב החלק השני של הרשימה עם המועדפים של לירז.

www.pnim.co.il

2 תגובות

  1. עפרי

    איזה טוב טעם, תודה רבה!