הבית של יערה ודדי ברחובות

דירת קבלן חדשה ברחובות הצליחה להשיל מעליה את המראה הבסיסי והמשמים, לטובת מראה של לופט אורבני, בשילוב קרניזים דקורטיביים ושימוש בצבעוניות שחור-עץ עם נקודות דומיננטיות ולא מהוססות של צבע.

עיצוב: סטודיו SUGARFREE צילום: איתי בנית, www.pnim.co.il

המעצבים דנה ואלי מסטודיו SUGARFREE משתפים בתהליך: בבית מתגורר זוג עם שני ילדים – בן 3 ועוד תינוק שהיה בבטן במשך התהליך ונולד כבר בדירה בחדשה. הדירה היא דירת קבלן חדשה בת 120 מ"ר ברחובות והכניסה אליה הייתה בקיץ האחרון. בדירה 5 חדרים, כשהחלל הציבורי פתוח, וממנו יש מעבר לשירותי אורחים וחדר עבודה, ובצד השני – מעבר למסדרון לחדרים: ממ"ד, חדר רחצה כללי וחדר הילדים. לצד פינת האוכל נמצאת הכניסה לחדר הורים.
הלקוחות הגיעו אלינו כדי שנלווה אותם בכל תהליך הלבשת הדירה וסיום בחירת חומרי הגמר לדירה: פרקט, שיש, נגרות ייעודית, תאורה וריהוט. הלקוחות התחילו את תהליך תכנון ועיצוב הדירה עם המעצבת הדס פילובסקי רון שעשתה את כל השינויים בתכנון מול הקבלן ובחירת המטבח והריצופים-חיפויים לחדרי הרחצה. כשהגיעו לשלב הבחירות החליטו להמשיך איתנו כדי שנעזור להם להרכיב ביחד את כל מערך הדירה למכלול אחד שלם שיתאים לטעם ולרצונות שלהם.

עיצוב: סטודיו SUGARFREE צילום: איתי בנית, www.pnim.co.ilמתחילת הדרך היה לנו ברור איזה מראה אנחנו רוצים להשיג – מראה של לופט אורבני עם שיק אירופאי. הלקוחה אספה פריטי עיצוב עוד לפני שהתחילה את התהליך איתנו, לכן החשיבה הייתה לשלב את הדברים שכבר היו קיימים בעיצוב החדש לדירה.
תהליך העיצוב וההלבשה החל מתכנית העמדה מפורטת, שכללה התייחסות לתכנון שכבר נעשה והתאמה למצב הקיים של הקירות שכבר נבנו במיקומים שתוכננו, כמובן עם השינויים והתוספות שנראו לנו נכונים.
בחלל הציבורי הפתוח השתמשנו בריהוט המשלב שחור ועץ, כהמשך למטבח הכהה והחלונות הכהים שהקבלן נתן כסטנדרט בדירה.
לכל הדירה בחרנו פרקט אלון מעושן שנותן מראה אחיד לכל החלל הציבורי והחדרים. הוספנו קרניזים דקורטיביים בחיבור בין התקרה לקירות כמענה לחלומה של הלקוחה.
הלקוחות הם אנשים שלא מפחדים מצבע, ולא מגוונים כהים ומעושנים. מה שהפך את תהליך בחירת הצבעים למהנה עבורנו כמעצבים שאוהבים להשתמש בצבע כדגשים בחלל. האתגר היה למצוא את הגוון הנכון והמתאים ונעשו כמה טסטים לפני הבחירה הסופית. פינת האוכל הממוקמת בסמוך למטבח הכהה מודגשת על רקע הקיר הירוק כשתאורת קיר ותמונות ממוקמות בחלק האחורי שלה.

עיצוב: סטודיו SUGARFREE צילום: איתי בנית, www.pnim.co.ilעיצוב: סטודיו SUGARFREE צילום: איתי בנית, www.pnim.co.ilספריית הברזל תוכננה כפריט העיקרי בסלון וכזו שתכיל את הטלוויזיה ואחסון פתוח וסגור. הקיר המרכזי הארוך שנמשך מקצה הסלון ועד פתח חדר שינה הורים, נצבע גם הוא בגוון ירוק מעושן כדי להוסיף אופי ועניין לחלל הפתוח.

עיצוב: סטודיו SUGARFREE צילום: איתי בנית, www.pnim.co.ilהמטבח שתוכנן עם המעצבת הקודמת קיבל גם את ההתייחסות שלנו בבחירת השיש, הידיות והברז השחור. העיצוב הושלם עם תליית כל האביזרים הדקורטיביים שהלקוחה אספה לאורך התהליך. את הצבע השחור בחרנו להכניס גם בגופי התאורה במטבח, ובכל שאר הדירה.

עיצוב: סטודיו SUGARFREE צילום: איתי בנית, www.pnim.co.ilעיצוב: סטודיו SUGARFREE צילום: איתי בנית, www.pnim.co.il
בחדרי הרחצה, שבהם כל מהלך בחירת הכלים הסניטריים וריצופי וחיפויי החדרים כבר נעשה עם המעצבת הקודמת, תוכננו על ידינו ארונות בנגרות בהתאמה לפי צרכי הלקוחות.

עיצוב: סטודיו SUGARFREE צילום: איתי בנית, www.pnim.co.ilעיצוב: סטודיו SUGARFREE צילום: איתי בנית, www.pnim.co.il
בחדרי השינה בחרנו לצבוע קירות נבחרים. בחדר ההורים נבחר גוון ורוד לקיר המיטה ובחרנו מיטה מעץ ושתי שידות צד תואמות שבולטות על רקע הקיר. בנישה ייעודית מול המיטה מיקמנו ארון עם דלתות רחף לבנות, שבחלקו מכיל את הטלוויזיה.

עיצוב: סטודיו SUGARFREE צילום: איתי בנית, www.pnim.co.il

עיצוב: סטודיו SUGARFREE צילום: איתי בנית, www.pnim.co.il

חדר הילדים עוצב במחשבה עתידית לכך ששני האחים יחלקו את החדר, כשבתחילת הדרך החדר ישמש רק את הילד הגדול.

עיצוב: סטודיו SUGARFREE צילום: איתי בנית, www.pnim.co.ilעיצוב: סטודיו SUGARFREE צילום: איתי בנית, www.pnim.co.il

בחדר העבודה/אירוח הותקן טפט עלים טרופי מדהים שהלקוחה רכשה באינטרנט וביקשה לשלב בקיר המרכזי. לחדר נבחרה ספת אירוח מעוצבת ופינת עבודה כהה.

עיצוב: סטודיו SUGARFREE צילום: איתי בנית, www.pnim.co.ilיש דברים שלקוחות לפעמים מוותרים עליהם מפאת תקציב או חוסר עניין, דבר שלא קרה בדירה הזו. היינו עם תקציב מוגבל יחסית, אבל לכל דבר נמצא פתרון תואם לתקציב, והירידה לפרטים בדירה הזו היא לא רק משהו שלא ויתרנו עליו, אלא גם הלקוחות לא ויתרו עליו. הם ביקשו שהדירה שלהם תהיה מעוצבת עד לפרט הכי קטן כמו ווי התלייה בחדר הורים, או התמונות בחדר העבודה/אירוח.

עיצוב: סטודיו SUGARFREE צילום: איתי בנית, www.pnim.co.ilכשאנחנו לא מלווים את התהליך מתחילתו, אנחנו בעצם נכנסים לפרוייקט כשחלק מההחלטות התכנוניות והעיצוביות כבר נעשו בו, ועלינו להתחשב בקיים ומשם להמשיך. במקרה הזה, שמחנו להכיר זוג שהטעם שלו היה כל כך תואם לשלנו, זוג מקסים וזורם כך שלא נתקלנו בקושי בעבודה מולם מלבד כניסה לתהליך קיים. בהמשך התהליך הפכנו לחברים ואנחנו שמחים על ההזדמנות להכיר אנשים נהדרים כאלה.

עיצוב: סטודיו SUGARFREE
צילום: איתי בנית

רשימת פריטים:
ספה+שולנות קפה: בדוסה
כורסאות עור בסלון: טיראדור
ספרייה מברזל: OKA בית של רהיטים
שולחן פינת אוכל: גולן
כסאות פינת אוכל: פיקאפ
מטבח: נגריית יגל
ידיות מטבח: טיראדור
תאורה מעל פינת אוכל: סימפלי ווד
תאורה בכל שאר הדירה: LAMPS
פרקט: ביתילי
קרניזים דקורטיביים: דקור סטאר
נגרות ארונות כיור: נגריית יגל
שיש מטבח וחדרי רחצה: שיש רמי אביב
מיטה ושידות צד חדר הורים: סימפלי ווד
ארון הזזה רחף: ריביירה
ריהוט חדר ילדים: בחלקו איקאה
ספת אירוח בחדר עבודה/אירוח: אירופלקס
פינת עבודה: איקאה
תמונות בכל הדירה: ETSY

OAK2

תגובה אחת

  1. מאיה

    שלום,
    הבעת מקסים, ובמיוחד הגוונים היפים האלו.
    הייתי שמחה לדעת את מיספרם של הירוק,וורוד ואפור שעל הקירות.
    תודה רבה,
    מאיה.