ליאת ניר-בלזר

המעצבת הפנים ליאת ניר בלזר מאמינה שבמירוץ המטורף של החיים, הבית חייב לתת לנו את התחושה הכי מנחמת, עוטפת ומחבקת. היא נהנית כמו ילדה, בכל פעם מחדש, מהתהליך המשותף של גילוי האלטרנטיבות בחלל, ההתאהבות ברעיון, והשיחרור מהמוסכמות של מה נכון ומה לא נכון, ואוהבת לראות איך החלל נרקם למהות אחת שלמה חמה ונושמת.

liat_b-19[1]
צילום: איילת לנדאו

חמש עובדות

1. יש לי תואר בבלשנות אנגלית שאני גאה בו מאוד. מאוד אוהבת את השפה האנגלית בכלל והייתה תקופה שאפילו חלמתי באנגלית.
2. מאז ומתמיד רציתי להיות קודם כל ולפני הכל אמא. אני אמא לארבעה ומצטערת בדיעבד שלא עשיתי עוד ילדים.
3. אם פעם הצטערתי על דברים שעשיתי או למדתי, אני מבינה היום שכל אחד מהם תרם למה ולמי שאני היום. בכל אופן, אני תמיד מנסה להיות אדם טוב יותר ממי שהייתי אתמול.
4. הפרויקטים הכי מוצלחים שלי הם אלה שבהם נתנו לי להוביל את התהליך מתוך אמון מלא בי וביכולות שלי.
5. שנים שאני חיה במירוץ נגד הזמן. רוצה להספיק ללמוד ולחוות המון דברים. מאחלת לעצמי השנה להוריד הילוך וליהנות מהפירות.

צילום: אורית ארנון

לימודים

את לימודי העיצוב שארכו כשלוש שנים השלמתי בבית הספר לעיצוב של אורט. בזמנו לא היה מבחר גדול של מוסדות לימוד בתחום, כך שבחרתי באורט מתוך שיקולי נוחות והלו"ז שהתאים לי. אחרי כשלוש שנות לימוד יצאתי לדרך עם קולגה שלמדה במסלול המקביל ויחד גיששנו את דרכינו בתחום. לקח לנו שנתיים וחצי להבין שהחיבור הזה לא מתאים לנו ויצאנו לדרך עצמאית. אני עוסקת בתחום משנת 2003.

צילום: שירן כרמל

הרגע בו הבנתי שאני רוצה לעצב

עבדתי כמנהלת אדמיניסטרטיבית בחברת הייטק גדולה. לא שאפתי להיות מעצבת ולא האמנתי שאני יכולה להשתלב בתחום. כשקרסה בועת ההייטק ומצאתי את עצמי בלי עבודה נשאבתי, בעידוד בן הזוג שלי דאז, ללימודי עיצוב פנים והשאר-היסטוריה.

צילום: גלעד רדט
צילום: אורית ארנון

סגנון

יש לי סגנון עיצובי מיוחד שלא מתאים לכל הלקוחות. הפרוייקטים שלי אקלקטיים, משלבים מגוון סגנונות, מלאי צבע ועושר בפרטים. אי אפשר להגדיר את החללים שאני מעצבת כמשעממים. הם תמיד מלאי השראה וחיות.
בכל חלל שאני מעצבת אני משלבת צבעוניות בהתאמה לאופי וסגנון הלקוחות. צבע מבחינתי הוא חלק בלתי נפרד מתחושה של "בית". הוא משלים בצורה אופטימלית את הריהוט בחלל ויוצר סיפור אישי.

צילום: גלעד רדט

מלקטת

בית עבורי זה אסופה של פריטים שגורמים לתחושה נעימה, שמשקפים לי את הדרך שעשינו בחיים, את האהבות שלנו ואת הנשמה שלנו, בין אם מדובר בתמונות משפחתיות, פיסים שליקטנו מרחבי העולם שמחזירים אותנו לרגע נפלא של חופש.
בכל פרויקט חשוב לי לדייק את הבחירות, כך שיתאימו ספציפית לאופי החלל ודייריו. אני לא ממהרת לרכוש ריהוט ואיבזור עד שזה לא מרגיש לי מדוייק מספיק. לעיתים זה מעכב את סיום הפרויקט ובכל לא כלכלי עבורי, אבל אני לא מתפשרת על התוצאה הסופית.

צילום: שירן כרמל
צילום: אורית ארנון

מרגש

אני תמיד מתרגשת כשלקוחות חוזרים אליי פעם אחר פעם. זה מצביע על הביטחון והאמונה במקצועיות ובטעם שלי.

צילום: שירן כרמל

אם לא הייתי עוסקת בעיצוב

אז בטח הייתי מיילדת או תומכת לידה. אוהבת מאוד תינוקות בני יומם, ואחרי תקופת התנדבות בחדרי לידה ובתינוקיה בתל השומר הבנתי שהתחום הזה מלהיב אותי לא פחות מעיצוב.

צילום: שירן כרמל

פרוייקט החלומות

מאוד הייתי רוצה לצאת מאיזור הנוחות שלי ולעצב דירה בלונדון או בניו יורק, ולו רק בגלל שאני מכירה שם הרבה מקומות לרכישת פיסים שווים.

צילום: אורית ארנון

מפרגנת

אני מאוד מתחברת לנקיון ולעבודה המיוחדת של מעצבת הפנים אייר שפירא.

צילום: אורית ארנון

טיפ

תמיד להתבונן בחלל – מה עומד לפני מה, מה עומד על מה, ולנסות ליצור קונטרסט בין הדברים על מנת לספר סיפור מיוחד. מטבח לבן לעולם יראה רע על רצפה לבנה. אבל אם הוא ימוקם על רצפת פרקט או משטח בטון, למשל, הוא יקבל אופי אחר. כנ"ל לגבי גוף תאורה שקוף על רקע קיר לבן. הגוף לעולם ייראה אנמי, אלא אם נעניק לו רקע כהה שיבליט אותו.

לאתר של ליאת ניר בלזר>>
עוד על ליאת ניר בלזר>>

BANNERBOOK

תגובה אחת

  1. שירי כרמלי

    הי, אדמח לדעת מהיכן השידה /ויטרינה. תודה