צבע השנה שלנו 2019

pnim בשיתוף עם חברת טמבור

2018 הציפה אותנו בהבנה שכולנו שונים. לכולנו ניתנה הלגיטימציה לא להיות כמו כולם, ויש לנו את המקום לאמירה אישית שהיא קצת אחרת. הזכייה של נטע ברזילי המדהימה באירוויזיון השנה והאהבה הגדולה שהקהל מרעיף עליה בארץ וברחבי הגלובוס, ממחישות את המגמה הזו בדרך הכי צבעונית ושמחה. נטע פשוט הזכירה לכולנו שאפשר להיות הכי קרובים לאמת שלנו ולשמחה הפנימית שבנו מבלי להתפשר.

מתוך קטלוג חברת Hübsch

בתוך הבחירות העיצוביות שאנחנו מבצעים אנחנו נוטים לפעמים לשכוח את ההעדפות האישיות שלנו, את החיבור הכי עמוק ופרטי שלנו לאסתטיקה ולצבע. אנחנו מוותרים על כל אלה בקלות רבה מדי, על מנת ליישר קו עם מה שראינו אצל אחרים וכדי לא להתרחק מהמיינסטרים הרגיל והבטוח.
בחירת צבע השנה שלנו מגיעה מתוך הרצון להזכיר לכולנו את החופש, ובדיוק בגלל זה בחרנו בצבע Chic Botique 0278T/D של חברת טמבור. ההשראה לבחירה הזו היא הצהרה על הרפתקה של ייחודיות, סקרנות, ספונטניות, אופטימיות, שמחה, רוח נעורים והאומץ להיות ולחיות את הכאן והעכשיו.

מתוך קטלוג חברת Hübsch

בשגרה הדחוסה ומלאת האינפורמציה שמאפיינת את היומיום של כולנו, הבית הוא המקום העוטף והמחבק שיכול לאפשר לנו אסקפיזם מוחלט בסופו של יום. אסקפיזם מכל אותם גבולות שמלווים את שיגרת העבודה והמוסכמות, וגם אסקפיזם מכל הגבולות העיצוביים הבנאליים והמיותרים שהלבשנו אפילו על האמירה האישית והמרחב הכי פרטי שלנו.
בגוון Chic Botique יש הצהרה חגיגית, רעננה, מתוקה ולא ביישנית של נוכחות. זהו צבע שלא מעוניין להיטמע בקהל, אלא לקבל את הבמה שמגיעה לו. הגוון האפרסקי והפירותי הזה קרוב לגווני הורוד הענוגים והטרנדיים המלווים אותנו כבר מספר שנים, אבל הוא מגיע עם תוספת של חמימות נעימה ובוסט של אנרגיה.

עיצוב: Agence Hivoa צילום: Miguel Ramos תמונה מכאן

יש בגוון Chic Botique איכויות שיאירו כל חלל והוא לא לוקח את עצמו ברצינות גדולה מדי. לכן, הוא יעזור לכם ליהנות מתהליך העיצוב וליצור לעצמכם גן עדן קטן ופרטי מלא חופש ואור שמשי מרוכך. תוכלו לשלב את גווני האפרסק בחללים ציבוריים על גבי הקירות, הריהוט, הטקסטיל והאקססוריז.

11
עיצוב: BFDO Architects צילום: Francis Dzikowski/OTTO תמונה מכאן
123
עיצוב: Marcante-Testa | UdA Architetti צילום: Carola Ripamonti תמונות מכאן

אפילו חדרי רחצה, שאותם הורגלנו לראות בדרך כלל בצבעים שנמצאים בצד הקריר יותר של הסקאלה, יאמצו בחום את גווני האפרסק.
הגוונים הללו גם ישמשו כקונטרסט מעניין ומפתיע כאשר ישולבו עם צבעוניות מונוכרומטית.

_MG_0217 copy
עיצוב: מיכל סיני ואפרת רז, צילום: אלעד גונן
_MG_0262 copy
עיצוב: מיכל סיני ואפרת רז, צילום: אלעד גונן

תוכלו להכניס את גווני האפרסק גם ברוויה נמוכה יותר בקירות החללים הציבוריים אם תרצו למתן את האינטנסיביות של הצבע.

BB4A0435-Edit
עיצוב: studio details צילום: אורית ארנון

וכאשר מדובר בחדרי השינה, ההמלצה שלנו היא להכניס צבעים ברמת אנרגיה נמוכה יותר, לכן גווני האפרסק יתאימו על קירות החדרים כאשר הם בהירים ורגועים יותר. את הגוונים הרוויים יותר של הצבע תוכלו לשלב באביזרים והטקסטיל.

iris2
עיצוב: איריס ברקוביץ' צילום: SIM SISTERS
iris
עיצוב: איריס ברקוביץ' צילום: SIM SISTERS

Chic Botique הוא צבע שיהיה כיף לשלב בכל סגנון, הוא יוכל להעניק טוויסט מעניין בעיצוב מונוכרומטי ובסגנון מודרני וסקנדינבי, כאשר גווני מרווה ואפור ישלימו אותו.
הוא יכול גם להיטמע בעיצוב קליל וחופשי יותר שמשלב סגנונות, צבעים וטקסטורות ללא התניות מוקדמות, חוץ מהתנאי היחיד והבסיסי שכדאי לכולנו לאמץ לכל תחומי החיים – הגענו לכאן כדי ליהנות.
אז קחו לכם את זריקת האנרגיה הזו ל-2019 ושתהיה לכולנו שנה משמחת במיוחד.

ותודה ענקית לצור ליבנה מ-LUMA על הסרטון היפהפה שהכין עבור בחירת צבע השנה שלנו.

אם תרצו להיזכר – אז זהו הלינק לכתבת צבע השנה של 2018 >>