מדור פרסומי בשיתוף לופה

יש מי שטוענים שבית הוא כל מה שקורה בין הקירות, אבל הטרנד החדש של עיצוב וחיפוי הקירות מוכיח שגם הקירות עצמם יכולים לספר סיפור. אז איך תוכלו לשדרג את קירות הבית ולהוסיף נגיעה אישית משלכם? אספנו עבורכם 5 דרכים יצירתיות שיוסיפו לכם צבע (וגם חיוך) בקלי קלות

אומרים שאם קירות היו יכולים לדבר, הם היו יכולים לספר עלינו די הרבה. בכל זאת, השנה וחצי האחרונות השאירו אותנו לא מעט בבית, והפכו אותו למוקד רוב ההתרחשויות בחיינו: עבודה, לימודים, משפחה, חברים. אז איך בכל זאת אפשר לספר סיפור דרך הקירות?
בחברת לופה, המוכרת לרובנו מתחום אלבומי התמונות, יצאו לאחרונה עם מוצר חדש וטרנדי במיוחד. הכירו את לופה בריבוע, ריבועי תמונות שנדבקים לקיר ללא צורך במסמרים והופכים כל קיר משעמם לגלריה מהממת. איך? עם התמונות שלכם מהסמארטפון, מהמחשב ואפילו מהאינסטוש. בלופה ידפיסו אותן עבורכם על נייר צילום איכותי, עם מסגרת שחורה או לבנה במראה צף ואלגנטי – וכל זה במחיר נגיש ונוח. את התמונות תוכלו לתלות בקלות, ע"י הצמדה לקיר, בזכות מדבקות רב פעמיות. יתרון נוסף הוא שאת תמונות לופה בריבוע ניתן להזיז ולשנות כמה שתרצו, מבלי לפגוע בקירות – כך שגם במקרה של דירה שכורה, מדובר בפתרון מושלם שאפשר לבצע אפילו מהנייד שלכם.
הנה 5 רעיונות מקוריים ויצירתיים במיוחד לשדרוג הקירות ולהוספת צבע וחוויה בחדרים השונים, בקלי קלות:

הסלון: אי של משפחתיות 

הסלון הוא לב הבית, החלל בו מתקיימות רוב הפעילויות המשותפות – מארחים, משחקים, צופים בטלוויזיה, ומבלים זמן איכות משפחתי ביחד. בדיוק בגלל זה, חשוב לשמור על אווירה נוחה ומשפחתית בסלון, ולצד ספה מפנקת ושטיח מזמין – מומלץ לשדרג את הקירות עם תמונות משמחות מההווי המשפחתי שלכם. תחשבו איזה כיף זה לקבל תזכורת יומיומית מהבוק המשפחתי שעשיתם או מהטיול המשפחתי האחרון. תוכלו לעדכן את הקיר מדי פעם, להוסיף תזכורות לרגעים מרגשים של "ביחד" ולהכניס חיים ומשפחתיות למקום בו הכל קורה. 

המטבח: השקשוקה של סבתא 

ואם כבר מדברים על אווירה וטאץ' אישי, לכל מטבח יש את הסטייל שלו. יש מי שירצו אותו אורבני ויבחרו להוסיף תמונות אווירה של שווקי איכרים או מנות גורמה שמוסיפות צבע ומעוררות את התיאבון. ולמי מכם שיעדיפו דווקא את סגנון הפרובנס הכפרי, תוכלו לשלב ולהדפיס מתכונים נבחרים ואהובים בבית כמו השקשוקה של סבתא, החריימה של הדודה, מוס השוקולד שאבא מכין לחגים וגם עוגיות השוקולד צ'יפס שכל המשפחה אוהבת. והיתרון שתמיד ניתן לשנות ולגוון, להחליף או להוסיף.

חדר השינה: מקדש קטן לרומנטיקה

עוד מקום שלא פחות חשוב להשקיע בו, הוא חדר השינה שלנו. בכל זאת, מדובר במקום בו מתחיל ונגמר כל יום, מקום שהוא גם פינה של שקט, מנוחה ואהבה שמזכירה לנו למה אנחנו כאן. אז אם אתם רוצים להוסיף קצת רומנטיקה, מעבר למצעים מפנקים ונר ריחני, תוכלו לתלות על הקיר רגעים זוגיים שתמיד נעים להיזכר בהם. תמונות מהחתונה? מירח הדבש? מצילומי זוגיות שעשיתם יחד? ואולי תמונות סלפי משוגעות ומצחיקות מהסמארטפון? מה שבטוח, זה תלוי בכם.

חדר ילדים: ציורים זה שמחה

היום כל חדר ילדים צריך קונספט. יש מי שבוחרים פלטת צבעים מסוימת, יש מי שבוחרים דמות אהובה על הילדים, ויש מי שבוחרים דווקא לגוון עם צבעוניות ילדותית ומשמחת. בעזרת הריבועים הנדבקים של לופה בריבוע, תוכלו להשלים כל סגנון עם איורים שהילדים אוהבים, תמונות שלהם ודמויות מוכרות. אם זה לא מספיק – הנה עוד רעיון יצירתי ומוצלח במיוחד: מכירים את זה שהילדים חוזרים עם אינסוף ציורים מהגן, אבל המקרר שלכם פשוט לא יכול להכיל את זה יותר? בקשו מהילדים לבחור כמה מהיצירות האהובות עליהם, צלמו אותן והדפיסו אותן על לופה בריבוע. כך תיצרו להם מיני-גלריה עם תערוכה מתחלפת מעת לעת, שגם תהווה פינה אישית מתוקה וגם תוסיף ים של סטייל.

חדר עבודה: השראה זה כל הסיפור 

אם פעם חדר או פינת עבודה בבית היו פריבילגיה של עצמאים או של אנשים עם חדרים מיותרים, הרי שבתקופה האחרונה למדנו במהירות שיא את שיטת העבודה מרחוק והכרנו מקרוב את הזום, הטימס ושאר האמצעים שמאפשרים לנו להמשיך לעבוד מבלי לצאת מהפיג'מה. אלא שלמרות הקרבה והנוחות, מומחים מסבירים כי דווקא עכשיו חשוב מאוד ליצור לעצמכם סביבת עבודה פונקציונלית שמכניסה לאווירת עבודה ועשייה ולא מתערבבת עם ההווי הביתי.
צרו לעצמכם את החלל הזה עם כל הציוד שיקל עליכם להיכנס ל"מוד" של עבודה. אל תוותרו על משפטי השראה שמדרבנים אתכם, איורים מגניבים ויצירות אומנות מחוץ לקופסה – שיהפכו את חדר העבודה שלכם להכי הכי שלכם. גם כאן תוכלו למצוא בלופה גלריה שלמה של תמונות מוכנות ואהובות – לשירותכם. כל מה שאתם צריכים זה לבחור, להדפיס ולתלות. אה כן, וכמובן להתחיל לעבוד.