הוול דקור של לופה

 את חברת לופה כולנו מכירים בהקשר של אלבומי תמונות מעוצבים, לכן שמחנו לגלות שלאחרונה החליטו בלופה לקחת את עולם העיצוב בתמונות צעד אחד קדימה עם קטגוריית וול דקור חדשה לשידרוג מראה הקירות.

צילום: מיטל חדד

כולנו נוהגים לצלם ולהנציח רגעים בעיקר באמצעות עדשת הסמארטפון. כדי להוציא לאור ולהפוך את הרגעים האלה לבלתי נשכחים יצאו לאחרונה בלופה עם ליין חדש של מוצרים שמשדרגים את מראה הקירות באופן הכי אישי ומותאם לכם. הליין הזה כולל את לופה בריבוע – תמונות ריבועיות בעיצוב אישי שנדבקות לקיר ומאפשרות ליצור גלריית תמונות מהצילומים המשפחתיים, מטיולים ומחוויות משמעותיות, ואת פסיפס של לופה – המאפשר להדפיס כל תמונה שצילמתם בגודל ענק הנפרש על פני מספר ריבועים ויוצר פריט עיצובי ייחודי ומעניין.

צילום: מיטל חדד

הבחירה בין שתי האפשרויות – לופה בריבוע או בפסיפס של לופה – תלויה כמובן באופי התמונה/התמונות שאתם רוצים להדפיס, וגם באופי החלל שאותו אתם מעוניינים לעצב. כדי לעשות קצת סדר ולעזור לכם בבחירה, קרין זיגל – מעצבת הבית של לופה, נתנה לנו כמה טיפים ורעיונות לשדרוג הקירות עם טוויסט אישי.

צילום: קרין זיגל

קרין זיגל מעצבת הבית של לופה: "באמצעות לופה בריבוע תוכלו להפוך כל קיר משעמם לגלריה בעיצוב אישי, ללא צורך במסמרים ובלי נזק לקיר עצמו. הודות למדבקות המיוחדות תוכלו להדביק, להזיז ולהדביק מחדש, ולשדרג את המרחב הביתי בעזרת התמונות האישיות שלכם, מהסמארטפון או מהמחשב האישי. תוכלו לבחור זוג או שלישיית תמונות, אבל הכי מומלץ  – ליצור גלריה ענקית עם 10-20 תמונות. לא חייבים להדפיס את כל התמונות בפעם אחת וניתן מדי פעם להגדיל את הקיר המשפחתי בהתאם לצורך. התמונות מגיעות במסגרת לבנה או שחורה, בעיצוב בלעדי ללופה, שמקנה להן מראה מרחף על הקיר ממש כמו בגלריה.

צילום: קרין זיגל

הקונספט הייחודי של לופה בריבוע מתאים במיוחד לתמונות משפחתיות ואישיות, הכוללות רגעים שתרצו להנציח ולהיזכר בהם בכל פעם מחדש. כמו-כן תוכלו להשתמש בתמונות הללו בכל קיר או פינה שתרצו להוסיף בה טוויסט עם צבע בנגיעה אישית: ציורי ילדים לחדר הילדים, צילומי אוכל ותמונות אווירה במטבח, תמונות זוגיות בחדר השינה ואפילו משפטי השראה ועיצובי קונספט מהגלריה המוכנה של לופה, הם פתרון נהדר לפינות עבודה ופנאי.

צילום: קרין זיגל

את הפסיפס של לופה, לעומת זאת, כדאי לשמור לתמונות גדולות מהחיים. לרוב נבחר אותו כשנרצה להדפיס בגדול תמונות של נוף חלומי מהחופשה האחרונה, שקיעה מרהיבה, טקסטורה מסוימת שאהבנו ופיסים של אומנות שאנחנו פשוט חייבים אצלנו בבית (אפשר גם ממאגרי תמונות) – תמונות גדולות, רחבות, עם מעט פרטים. הטכנולוגיה הייחודית והבלעדית שלנו מאפשרת לכם לקחת תמונה לבחירתכם ולפרוש אותה על מספר ריבועים עם מסגרת בגודל 20*20 סנטימטרים, כך שלבסוף נוצר פסיפס מרהיב שמשדרג את הקיר והופך אותו לעוצר נשימה.

צילום: מיטל חדד

הפיתוח הייחודי של לופה מאפשר לחלק את התמונה לכמות ריבועים ופרופורציה משתנה לבחירתכם, באופן בו העין מצליחה להשלים את התמונה בפרספקטיבה מרוחקת. בדיוק בגלל זה מומלץ להשתמש בפסיפס של לופה בחללים גדולים ומרכזיים יותר, עם קירות רחבים ופחות עמוסים. כאלו המאפשרים את זווית המבט שהופכת את התמונה שלכם ללא פחות מיצירת אומנות".

צילום: מיטל חדד

כשכולנו מחפשים את הסטיילינג הייחודי – התמונות שצילמתם יוכלו להוות פתרון נהדר לשימוש בעולם התוכן האישי שלכם וליצירת הנוף הביתי שלכם. בסופו של דבר, החוויות שלנו הן אלו שמעצבות אותנו כבני אדם, אין סיבה שהן לא יעצבו גם את הבתים שלנו.

אינסטגרם לופה>>
פייסבוק לופה>>