טיפים לעיצוב חדר השינה

מדור פרסומי

חדר שינה מהווה את מקום המפלט שלנו, בו אנחנו הולכים לישון ובו אנו גם פותחים את היום (ואת העיניים).  מהסיבה הזאת, רוב האנשים משקיעים לא מעט זמן ומחשבה על מנת לעצב לעצמם את חדר השינה המושלם.
אם גם אתם נמצאים לקראת הליך עיצוב חדר השינה, להלן מספר טיפים ישימים אשר יסייעו לכם לקבל בסופו של תהליך את התוצאה הרצויה:

קבלת החלטה על הסגנון העיצובי

מעבר לרצון שחדר השינה שלכם יראה נפלא ויתאפיין בעיצוב מוצלח, קיימת חשיבות גבוהה שהעיצוב יותאם למי שאתם..
כך שאם אתם מעוניינים בחדר שינה בעיצוב רומנטי, תוכלו לבחור גוונים ואלמנטים אשר ישזרו יחדיו את הסגנון העיצובי המבוקש.
אם אתם פרועים ואוהבים יותר את הסגנון הנועז, כדאי אולי לשקול שילובים מיוחדים של צבעים ושילובים של אלמנטים מיוחדים וכיוצא בזה..
בכדי לקבל החלטה טובה ושלמה, מומלץ לעיין בכמה שיותר קטלוגים של חדרי שינה – כאשר, התמונות יכולות לאפשר קבלת רעיונות שאולי לא חשבתם עליהם קודם לכן.

לזכור את חשיבות הפונקציונאליות

כאשר מתחילים לעצב חדר שינה, נורא קל להיסחף בין כל האפשרויות, הצבעים והחידושים.
יחד עם זאת, קיימת חשיבות גבוהה להימנע מהגזמה וכחלק מכך, יש לשים דגש על הפונקציונאליות של חדר השינה.
כך יוצא שבהליך בחירת הרהיטים, חשוב לתת מקום גם לצרכים הפונקציונליים: לדוגמא, שהמיטה הנבחרת תהיה נוחה ומתאימה (מאוד יכול להיות שתגלו מיטות חדשניות ומרשימות, אך לא מספיק נוחות או כאלה אשר אינן עונות על הצרכים השונים של שניכם או של אחד ממכם), שהארון הנבחר יכיל בתוכו מספיק מקומות אחסון בעבור שניכם – דוגמא נוספת, מאוד יכול להיות שתגלו שארון לא יהווה כפתרון מספק לאמצעי אחסון ואז גם תגיע ההבנה שעליכם לבחור מיטה עם ארגז מצעים – אשר יהווה כפתרון אחסון נוסף. 

לשלב בדים

חדר שינה יכול להתאפיין בעיצוב מרשים וייחודי גם אם התקציב אשר יוקצה בעבורו לא יהיה גבוה במיוחד. קיימת אפשרות להשתמש במיני אלמנטים כמו לדוגמא בדים, שהם גם לא יקרים וגם יכולים לתרום תרומה גדולה לעיצוב חדר השינה.
בדים מגיעים בדוגמאות ובטקסטורות שונות ויכולים לשנות ולשפר במידה רבה את נראות חדר השינה – כך שגם במקרים בהם אתם מבקשים להכניס שינויים בעיצוב הנוכחי של חדר השינה, תוכלו להשיג את המטרה באמצעות שילוב של בדים.
כמובן, בדים יכולים לבוא לידי ביטוי בכיסויי מיטה, בכיסויים לכריות אותם תניחו על גבי המיטה, בריפוד של הכורסה אותה תציבו בחדר השינה וכיוצא בזה.. 

האלמנטים הקטנים

ישנם לא מעט אלמנטים אשר יכולים להיראות כקטנים, אבל יש להם כוח להכניס הרבה קסם ואווירה לתוך חדר השינה.
כך לדוגמא, אפילו מפיץ ריח בניחוח נעים, יכול לתרום רבות לאווירה הרומנטית והכיפית.
כמובן, שיש לא מעט אלמנטים קטנים אשר בכוחם לשדרג את חדר השינה וכל מה שצריך לעשות זה רק לערוך היכרות עם אותם האלמנטים ולבחור בסופו של דבר את אלו מהם  אשר עונים על טעמכם, העדפותיכם וצרכיכם.
חדר שינה יכול להוות כחדר מרשים, אשר רק תחכו להגיע אליו בסוף כל יום. יחד עם זאת, בכדי להשיג את המטרה, נדרשת השקעה, תכנון קפדני ובמקרים מסוימים גם חשיבה מחוץ לקופסא. במידה ותקפידו לבחור בתבונה כל אלמנט וכמובן, לדאוג שכל האלמנטים הנבחרים ישתלבו אלו באלו בצורה המושלמת, תגלו בסוף התהליך, שההשקעה הייתה ללא כל ספק שווה את זה – ומיותר אולי לציין כי חדר השינה שלכם אמור ללוות אתכם למשך שנים רבות.