pnim בשיתוף עם טמבור

לא יודעות מה איתכם, אבל 2022 עפה לנו מהר מדי וקשה להאמין שהיא כבר ממש עוד מעט מסתיימת, וכמו בכל שנה, סוף שנה הוא זמן לסיכומים. כל מיני סיכומים. ואנחנו כאן כדי לסכם את הנושא האהוב עלינו ביותר – צבע.
בחרנו להציג פרויקטים שממש אהבנו את בחירת הגוון שנעשתה בהם. חילקנו את הכתבה לפי צבעוניות, וליד כל פרויקט ציינו את הגוון ממניפת טמבור. אז נתחיל כמובן עם הירוקים שהם הבחירה שלנו לצבע השנה לשנת 2022.

ירוקים
בביתה הפרטי של המעצבת עדי שגב מסטודיו עדי וטל הסגנון הכללי הוא מודרני-אקלקטי. ההשראה לסגנון הגיעה מבתים ברזילאיים בסגנון מינימלסטי-טרופי עם פריטים צבעוניים שבולטים מבעד לקירות הלבנים והחלונות הגדולים.
הצבעוניות שנבחרה לחזיתות הגבוהות של ארונות המטבח היא תוצאה של התאהבות ארוכת שנים עם ירוק עמוק שתמיד היה אצל עדי מוטיב חוזר בביתה הקודם, בבגדים באקססוריז. גם בביתה החדש היה ברור לעדי שהירוק הזה יהיה נוכח, והיא בחרה לשלב אותו עם האלון ועם ארונית בגוון חמרה. הגוון הירוק שנבחר הוא 0959A.

www.pnim.co.il
עיצוב: סטודיו עדי וטל, צילום: שירן כרמל, ירוק 0959A

 

בתהליך עיצובי שנעשה במתכונת של שלט רחוק הדיירים העתידיים התגוררו בדרום ספרד בעוד המעצבת מעין רהב עיצבה כאן בארץ את בית חלומותיהם שאליו יכנסו ברגע שינחתו חזרה בארץ אחרי תשע שנים בחו"ל.
עבור המטבח הקונספט היה לבחור בירוק נועז, נושק לירוק זית. הגוון דוייק באונליין ספרד-ישראל עד שכולם החליטו פה אחד שזה הגוון – ירוק 0987A.

www.pnim.co.il
עיצוב: מעין רהב, צילום ערן תורג'מן, ירוק 0987A

 

בדירה בפתח תקווה, הדיירת בעלת הטעם המשובח רצתה לשלב צבעים עזים כניגודיות לקירות הלבנים ורצפת הבטון והעץ. המעצבת שרית קרפ קרויטורו תכננה במבואת החדרים חלון סקיי-לייט שמכניס המון אור טבעי לחלל, ובשילוב עם האור הרב והקירות הלבנים ניצב ארון אחסון בגון ירוק 0901D שמשתלב עם השטיח הצבעוני.

 

www.pnim.co.il
עיצוב: שרית קרפ קויטרו סטודיו URBANIT צילום: גלעד רדט, ירוק 0901D

 

בדירה בגבעת שמואל תכננה המעצבת מיכל אייזנברג בחדר השינה הזוגי שידה מחורצת בנגרות שנצבעה בצבע ירוק 0726D ומעליו מונח חיפוי עץ המשתלב בהרמוניה עם הגוון.
www.pnim.co.il
עיצוב: מיכל אייזנברג, צילום: אבי קבלו, ירוק 0726D


בדירה ברמת גן שתוכננה ועוצבה עבור משפחה צעירה במסגרת פרויקט תמ"א 38/2
השיפוץ כלל תכנון מחדש של חלק מחללי הדירה. חדר הרחצה הכללי נצבע כחלק מסכמת הצבעונית של הדירה כולה ועוצבו יחידות נגרות הכוללות ארון רחצה לאחסון ומגירת כביסה ובנוסף ארון שירות למכונת כביסה ומייבש. גוון הקיר שנבחר על ידי המעצב גל גרבר הוא 0900T/D.

www.pnim.co.il
עיצוב: גל גרבר, צילום: גדעון לוין, ירוק 0900T/D

 

בחדר הרחצה של הילדים בחרה המעצבת רותם שייקר להמשיך בבית בעיצובה את המראה המינימליסטי והנקי שמאפיין את הבית כולו, ויחד עם זאת החליטה לשלב אותו עם ארונית שתכננה בגוון 0959A אשר מכניסה עניין ונקודת צבע רעננה לתוך הגריד המונוכרומטי.

www.pnim.co.il
עיצוב: רותם שייקר, צילום: גדעון לוין, ירוק 0959A

 

בבית בכוכב יאיר שעבר תהליך שיפוץ ועיצוב סגנון העיצוב הכללי שנבחר הוא אקלקטי. יעל וקויני מסטודיו BEE STUDIO הציעו לשלב בחדרי הרחצה צבעים נועזים על בסיס קרמיקה ונגרות רגועה ונעימה. בחדר הרחצה של הילדים נבחר גוון ירוק עז 0903A בהשראת מיקום הבית בסמוך לטבע וליער הפראי שנשקף ממנו.

www.pnim.co.il
עיצוב: BEE STUDIO, צילום: ארז חיים, ירוק 0903A


ניטרליים

בחדר השינה בבית בטבעון בחרה המעצבת אורלי גונן עבור הנגרות והקירות בגוון קאמל מידברי ייחודי 0648T העוטף את החדר ומעניק לו אווירה חמימה ורגועה שמשתלבת באופן מושלם עם המראה התעשייתי מעט שמעניקים פרופילי החלונות השחורים המחולקים למלבנים כאלמנט גרפי-דקורטיבי.

www.pnim.co.il
עיצוב: אורלי גונן, צילום: יואב פלד, גוון 0648T
www.pnim.co.il
עיצוב: אורלי גונן, צילום: יואב פלד, גוון 0648T

 

בחדר הרחצה באותו בית בחרה אורלי גונן עבור הקיר והריהוט גוון 0759T אשר משלב באופן הרמוני ושלם עם אריחי הקיר הנייטרליים והשקטים ואריחי הריצפה המאויירים.

www.pnim.co.il
עיצוב: אורלי גונן, צילום: יואב פלד, גוון 0759T

בתהליך עיצוב ותכנון חלל משרדים בחרה המעצבת דניאלה לוי ליפשיץ בגוון אפור כהה מאוד
 1533A ובאמצעות הגוון הזה היא יצרה הפרדה ויזואלית ופונקציונאלית בין החללים הציבוריים ובין חללי העבודה שאופיינו בקירות בהירים. הבחירה לצבוע גם את התקרה בגוון הכהה נבעה מתוך הצורך לתת לחלל הציבורי מראה שלם, לאפיין אותו ולהבדיל אותו. את המשכיות הגוון הכהה מהקירות אל התקרה היא חיזקה בתכנון תאורה עם גופים שקועים בתקרה ובקירות.
www.pnim.co.il
עיצוב: דניאלה לוי ליפשיץ, צילום: גדעון לוין, גוון 1533A

 

ועוד בנושא הגוונים הניטרליים – טמבור הוציאה לאחרונה את קולקציית SPACES המציגה 48 גוונים חדשים ועדכניים במנעד של לבנים ואפורים בדרגות כהות שונות, עם 'נגיעות' קלות של גוונים חמים וקרים. את כל הגונים החדשים והיפים מקולקציית SPACES תוכלו למצוא כאן.

www.pnim.co.il
קולקציית SPACES של טמבור

כחולים

בדירה בכפר גנים בפתח תקווה הלקוחה הגיעה עם רצון למטבח כחול, והמעצבת בטי יעקובסון מספרת שנעשו שמונה דוגמאות צבע עד שהגיעו לגוון הכחול הנכון – 1106A. כל שאר העיצוב בבית הוחלט בהתאמה לגוון הכחול שנבחר אשר שימש כעוגן בפרוייקט.

www.pnim.co.il
עיצוב: בטי יעקובסון, צילום: אורית ארנון, כחול 1106A
www.pnim.co.il
עיצוב: בטי יעקובסון, צילום: אורית ארנון, כחול 1106A

 

בחדר השינה הזוגי שנמצא בדירת מחיר למשתכן ביבנה אשר עברה מהפך, בחרה המעצבת הילה אריאלי בגוון כחול 1148A עבור קיר המיטה, וגם שידות הלילה בצידי המיטה נצבעו בדיוק באותו גוון, כדי ליצור מראה המשכי ושלם.
www.pnim.co.il
עיצוב: הילה אריאלי, צילום: אורית ארנון, כחול 1148A 

 

בדירה ברמת גן בחר המעצב גל גרבר במראה מודרני שבא לידי ביטוי גם ביחידת המאסטר. על רקע בחירת הסגנון המונוכרומטי-מינימליסטי הזה הוחלט דווקא על צביעת קיר המיטה בגוון שמעניק טוויסט מעניין 1181D.

www.pnim.co.il
עיצוב: גל גרבר, צילום: גדעון לוין, כחול 1181D

 

בניגוד לשאר חללי ביתה הפרטי של המעצבת ויטל פרי שלטון, שבו נבחרו גוונים פסטליים, בחדר השינה בחרו ויטל פרי שלטון ומיקה אלטר מסטודיו Home Lifting כיוון קצת יותר דרמטי, אבל עדיין כזה שישתלב עם הריהוט של החדר ושאר הבחירות בבית. ההחלטה הייתה לקחת את הטורקיז הפסטלי שמופיע בחללים אחרים בבית לאקסטרים וכך נצבע הארון בגוון 1183A.
www.pnim.co.il
עיצוב: Home lifting, צילום, שירן כרמל, כחול 1183A


ורודים

"ורוד הוא אחד הגוונים האהובים עלינו ואנחנו משתמשות בו כמעט בכל עיצוב שלנו" – כך משתפות ויטל ומיקה מסטודיו Home Lifting. "מאחר וורוד עלול להתקבל קצת קיטשי או ילדותי, אנחנו מקפידות להשתמש בוורודים מעושנים מעט, כאלו שיוכלו להתחבר גם בחדרי לילדות, אך ישתלבו נהדר גם בנגרות ובחללים ציבוריים". בביתה בפרטי בחרה ויטל בגוון 0436P עבור הארון בחדר הרחצה וגם עבור הקירות והתקרה בחדר של ביתה.

www.pnim.co.il
עיצוב: Home lifting, צילום, שירן כרמל, ורוד 0436P

 

בדירה בבניין טיפוסי בשכונת נווה אביבים בצפון תל אביב התבקשה אסין קייטון מסטודיו דיאגונל ליצור חדר עבודה פונקציונאלי ומואר המופרד משאר הבית. חדר העבודה משמש, לפעמים במקביל, את שני בני הזוג, קרייריסטים אשר בחלק מהזמן עובדים מהבית.
החדר תוכנן בסוף המסדרון המוביל לחדרי השינה ומכיוון שרוב העבודה הינה מול מחשב וחלק מהזמן בשיחות מקצועיות המתקיימות בזום, בחרה אסין לייצר קיר מעניין כרקע לכיסאות העבודה ולהשתמש בגוון 0374T , גוון עם נוכחות ויחד עם זאת גוון שמשדר מקצועיות, יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא. נגרות פונקציונלית לכל הציוד המשרדי נצבעה באותו גוון ואת המראה משלימים צילומים ממוסגרים ופרטי עיצוב שהונחו על הנגרות.
www.pnim.co.il
עיצוב: סטודיו דיאגונל, צילום: הגר דופלט, ורוד 0374T

 

בחדר הרחצה של הילדים בדירה שעיצב גל גרבר נעשתה התאמה לא שגרתית בין הקיר הירוק 0900T/D שאותו הזכרנו קודם, לשידה בגוון 0149P, וכל זאת על רקע שקט ומינימליסטי של בחירת החיפויים אשר מהווה במה נייטרלית לבחירות הצבעוניות.

www.pnim.co.il
עיצוב: גל גרבר, צילום: גדעון לוין, ורוד 0149P

 

בבית בטבעון בחרה המעצבת אורלי גונן לצבוע את כלל הקירות באחד מחדרי הבנות עד לגובה 120 ס"מ בגוון 0632P 
ואילו בחדר הנוסף נצבעה מסגרת לחלון המגדירה את איזור השינה והלמידה בגוון 0401P. הגוונים הללו משתלבים בצורה מושלמת עם גווני הטרקוטה שפוזרו בחדר ועם רהיט הוינטג'.
www.pnim.co.il
עיצוב: אורלי גונן, צילום: יואב פלד, ורוד 0632P 
www.pnim.co.il
עיצוב: אורלי גונן, צילום: יואב פלד, ורוד 0401P


גווני אדום-כתום

חדר הרחצה ביחידת ההורים בבית בן 30 שנה ששופץ ועוצב בכוכב יאיר על ידי יעל וקויני מ- BEE STUDIO קיבל מראה עכשווי ועדכני באמצעות שימוש בגוון חמרה מרהיב 0397T  אשר שולב עם בחירת נגרות וקרמיקה רגועה ונעימה.
www.pnim.co.il
עיצוב: BEE STUDIO, צילום: ארז חיים, גוון 0397T 

 

בבית פרטי בשפלה תכננה המעצבת ליאור לסנר ארון דו-כיווני בגוון 0126A. צידו האחד פונה לגרם המדרגות ומהווה במקביל שטח אחסון, מקום לספרים ודקורציה ובשל צבעו העז המדרגות מודגשות וניתן להבחין בכל הפרטים שלהן. חלקו השני פונה למסדרון קטן שבו חדר רחצה ומרפסת שירות והוא מכיל חומרי ניקוי.
www.pnim.co.il
עיצוב: ליאור לסנר, צילום: מאיה אבגר, גוון 0126A
www.pnim.co.il
עיצוב: ליאור לסנר, צילום: מאיה אבגר, גוון 0126A

 

בחדר השינה הזוגי בדירה בצפון תל אביב, חיפשה ליאור לסנר קיר שישמש כתם צבע בחדר הבהיר. אולם המשימה לא הייתה פשוטה – על קיר אחד ניצב ארון גדול, בשני הקירות האחרים חלונות ועל הקיר הרביעי נמצאת הכניסה למקלחת. הרצון היה למצוא מקום שהצבע יהיה מלא ללא "חורים" כדי לתת לצבע 0159T/D במה אמיתית. לאחר מחשבה החליטה ליאור להפוך את התקרה לכתם הצבע המשמעותי ולצבוע אותה במלואה עם ירידה קלה על גביי הקירות אשר מטשטשת את המחבר בין הקיר לתקרה ובכך נותנת אשליית גובה.
www.pnim.co.il
עיצוב: ליאור לסנר, צילום: שי אפשטיין, גוון 0159T/D

 

זוג צעיר שזוהי דירתם הראשונה ביקשו מהמעצבת דנה נבו להכניס צבע הביתה. בני הזוג רצו להכניס הרבה צבע אל הבית. ולאחר שהחליטו שהמטבח יהיה כחול, נבחר בתעוזה צבעונית גוון כתום-חמרה 0412A כגוון משלים אליו.
www.pnim.co.il
עיצוב: דנה נבו, צילום: יונתן תמיר, גוון 0412A
www.pnim.co.il
עיצוב: דנה נבו, צילום: יונתן תמיר, גוון 0412A

 

בדירת גן חשוכה בת 70 במבנה רכבת שעבר הרחבה ברמת אביב הירוקה, התבקשה אסין קייטון מסטודיו דיאגונל לתכנן חללים מרווחים  ולייצר בית מואר עם אוירה שמחה. כחלק מהחלוקה המחודשת של הבית והרחבת החלל הציבורי, נוצר קיר ארוך המתחיל במטבח ומסתיים בפינת האוכל, את הקיר בחרה אסין "לחגוג" ולצבוע בגוון 0303P –  גוון מואר שמשדר ומייצר אוירה שמחה ואופטימית. הגוון האפרסקי מהווה רקע למטבח הלבן ומשתלב עם פינת האוכל ופרטי העץ וחוזר בגוון מעט כהה יותר 0304P על גבי האי .
www.pnim.co.il
עיצוב: סטודיו דיאגונל, צילום: הגר דופלט, גוון קיר 0303P
www.pnim.co.il
עיצוב: סטודיו דיאגונל, צילום: הגר דופלט, גוון אי 0304P