בהמשך לחלקו הראשון של הפוסט הזה, ממשיכות את בחירות המתנות שלנו לחג, והפעם עם הבחירות של לירז:
בעיניי אין תחליף לפריטי קרמיקה שנעשו בעבודת יד. משהו באנרגיה של היצירה נטמע בתוך הכלי לתמיד, והופך אותו למרגש ומלא באופי.
הייתי שמחה לקבל כל פריט שנוצר בידיה המוכשרות של לורי גולדשטיין, אבל האגרטל העדין הזה שבה את ליבי במיוחד, בזכות שילוב הצבעים, הפרופורציות והטקסטורה המקסימה שלו.
איפה וכמה: לורי גולדשטיין, 95 ש"ח
www.pnim.co.il

*****

בחלומותיי הולך ונרקם לו חדר השינה שלי בגווני כחול ולבן, והשמיכה הזו תשתלב בו באופן מושלם. חוץ מזה שהיא תהיה מהממת בתור כיסוי מיטה, היא גם נראית סופר כיפית כשמיכת מעבר. בנוסף לזה היא גם דו-צדדית ושני הצדדים יפהפיים.
איפה וכמה: Jemmaו630 ש"ח
www.pnim.co.il

*****

ומתחת לכיסוי המיטה נמצאים מצעי הכותנה הלבנים האלה עם ריקמת הפרחים בעבודת יד ובניחוח של פעם. אני לא באמת צריכה להסביר למה אני חייבת כאלה, נכון?
איפה וכמה: ג'ינג'ר, 149-750 ש"ח
www.pnim.co.il

*****

ועדיין באותו חדר החלומות שלי . שם תלויה לה גם התמונה הזו, שהיא בעצם צעיף משי ממוסגר.
איפה וכמה: נדוניה Vintage By, מחירי תמונות הצעיפים 550-750 ש"ח
www.pnim.co.il
 *****
אין דבר כזה יותר מידי כריות, וכריות חדשות תמיד יוצרות אפקט של רעננות בסביבה.
אני מאוד אוהבת את קולקציית כריות החיות של  BADIM TLV שמשלבת הדפסים של שלל חיות משמחות עם תוספות ריקמה ססגונית, ובמיוחד את הכריות עם האריה, הג'ירפה והאיילים.
איפה וכמה: BADIM TLV,ו199 ש"ח
www.pnim.co.il

*****

ולא רק על גבי כריות, גם כל קיר יכול להיעזר באיורים של בעלי חיים כדי להוסיף לעצמו קריצה קטנה של קלילות. קיר המטבח שלי באופן ספציפי היה שמח לארח את כל החבורה ההיפסטרית הזאת.
איפה וכמה: One Bedroomו60 ש"ח
www.pnim.co.il

*****

סלים קלועים הם דרך מצויינת לשלב פונקציונליות עם אסתטיקה. אצלי בבית סלים מתפקדים כמקום אחסון עבור העצים לקמין, נעלי הילדים וגם לעציצים, ועדיין תמיד נשאר אצלי מקום בלב לעוד כמה. באופן אישי יש לי חיבה מיוחדת לכל הסלים שמשלבים בצבעוניות שלהם גוונים של ורוד כמו זה של הדס שדה.
איפה וכמה: הדס שדה, 260 ש"ח
www.pnim.co.il

*****

חמוטל אלעד מוכשרת בכל כך הרבה רמות, מעבר לזה שהיא גם מקסימה אמיתית. האיורים המקוריים שלה מינימליסטיים ועדינים, וישתלבו מצויין בכמה מקומות פוטנציאליים בבית שלי. אם אני צריכה לבחור רק אחד בינתיים, אז את הזברה בבקשה.
איפה וכמה: חמוטלת, 99 ש"ח
www.pnim.co.il

*****

ההדפסים של של Clare Elsaesser עדינים, מסתוריים, רכים אבל לא מתחנפים. אני אוהבת את הטכניקה שבה היא עובדת עם הצבע וברור לי שאני אצטרך כמה כאלה, כי אני לא באמת יכולה לבחור רק אחד.
איפה וכמה: Clare Elsaesser, החל מ-74 ש"ח

www.pnim.co.il

*****

אני אוהבת שהמטבח מתקשט בפריטים שנמצאים שם באופן טבעי בשימוש היומיומי. הבקבוק היפה הזה קורא לי להוציא את בקבוק שמן הזית הפונקציונלי שלי מחשכת עגלת הבקבוקים במטבח ופשוט לנייד את השמן אל הבקבוק הזה ולהניח אותו על השיש באופן קבוע.
איפה וכמה: BASICו, 59 ש"ח
www.pnim.co.il
*****
קרשי חיתוך הם האהבה החדשה שלי. בלי ששמתי לב גיליתי שפיתחתי אליהם חיבה מיוחדת, כי הם גם יפים וגם שימושיים וגם יודעים לזכור ולהזכיר לנו כל מיני רגעים חשובים שהם לקחו בהם חלק. קרשי העץ היפים האלה של בילונגינג מיוצרים בעבודת יד ובסדרות קטנות, והם יהיו תוספת חיונית ביותר לאוסף ההולך ומתהווה שלי.
איפה וכמה: בילונגינג, 245-440 ש"ח
www.pnim.co.il
*****
 עץ ממוחזר הוא חומר גלם אהוב עליי מאוד, שמעבר לאסתטיקה שלו הוא תמיד מרגיש לי נכון ואקולוגי. במדף של Ayuna העץ קיבל גם ליטוף קטן של צבע, בגוונים שאני אוהבת, ובשמחה הייתי מאמצת אותו אליי הביתה.
איפה וכמה: Ayunaו220 ש"ח
www.pnim.co.il
 *****
ערסל הוא סמל החופש המושלם ואני אוהבת לפגוש אותו בשיטוטיי הוירטואליים דווקא בסלון. הערסל הספציפי הזה עשוי קרושה, אז אני לגמרי חייבת אותו. ומכיוון שיש לי כבר מיקום מושלם בשבילו, לא נותר לי אלא לצרף אותו לווישליסט הפרטי שלי ולקוות שמישהו שאוהב אותי מאוד קורא את זה עכשיו.
איפה וכמה: MECASAו, 550 ש"ח
www.pnim.co.il
 *****
והבחירה האחרונה שלי היא לחדרי הילדים. הפריטים המקסימים שדפנה מייצרת כבר עושים עבודה מצויינת אצלי בבית, ואני תמיד שמחה לחדש את האוסף בעוד פריטים חדשים ומתוקים כמו העצים, הפטריות והאיילים שבתמונה.
איפה וכמה: LIVING,והחל מ-12 ש"ח
www.pnim.co.il
מקווה שאהבתם את הבחירות שלי ומאחלת לכולנו חג שמח ושנה טובה ונפלאה!