נטע נבו הורוביץ

מעצבת הפנים נטע נבו הורוביץ הייתה קונדיטורית לפני שהתחילה את המסע שלה בעולם עיצוב הפנים. אחרי לידת בתה הבכורה החליטה להרשם לקורס הום סטיילינג כדי לבדוק אם זהו אכן הכיוון הנכון לה, ומשם לא היה ספק לגבי הכיוון וההמשך היה ברור – היא נרשמה גם ללימודי עיצוב פנים. כיום הסטודיו של נטע עוסק בעיצוב פנים והום סטיילינג לבתים ועסקים בסגנון אקלקטי שלא מוותר על פונקציונליות ועל התאמה מדוייקת לצרכי הלקוח.

www,pnim.co.il
צילום: אורית ארנון

חמש עובדות

1. אני אמא לארבעה ונשואה ליאיר.
2. לפני שנכנסתי לעולם עיצוב הפנים הייתי קונדיטורית ועד היום אפייה היא אחת האהבות הכי גדולות שלי.
3. בילדותי למדתי עשר שנים נגינה בפסנתר. יום אחד עוד אחזור לנגן.
4. בפרויקטים שלי אני לא מוותרת על שילוב של חפץ אישי ואהוב של הלקוחות ופריט נגרות מותאם אישית.
5. אני חובבת הסטוריה וארכיאולוגיה ועוד יגיע היום שאלמד את זה באקדמיה.

www,pnim.co.il
צילום: אורית ארנון

ההתחלה

אחרי לידת הבת הכורה שלי החלטתי להתנסות באופן מקצועי בעיצוב פנים. נרשמתי לקורס הום סטיילינג כדי לבדוק אם אני בכיוון הנכון, ומשם זה כבר היה לי ברור והמשכתי ללימודי עיצוב פנים של שנתיים באולטימה. בתום הלימודים קפצתי למים כעצמאית. בהתחלה בעבודות קטנות ומשם כל הזמן בצמיחה מתמדת.

www,pnim.co.il
צילום: אורית ארנון

עיצוב 

תמיד ידעתי שאעסוק בעיצוב, אבל לקח לי זמן להבין ולדייק את התחום שלי, עד שהגעתי לעיצוב פנים והבנתי שזה המקום שהכי מתאים לי. במהלך הנעורים היה לי חלום ללמוד עיצוב אופנה ועיצוב נעליים במיוחד. עם השנים החלום הזה נגנז והתחלף בתחומי עיצוב ויצירה שונים וכך הגעתי ללמוד ולעבוד בפטיסרי. במהלך ההיריון הראשון שלי ולאחר לידת בתי הבכורה, חיפשתי שוב לדייק את תחום העיצוב שהכי מתאים לי ומצאתי אותו בעיצוב הפנים ובהלבשת הבית.

www,pnim.co.il
צילום: אורית ארנון

סגנון

הסגנון שלי הוא אקלקטי ומגוון ואני אוהבת לחשוב יצירתי ולא ליפול לשבלונות באנליות. מאמינה שעיצוב ותכנון נכון הוא כזה שמחבר בתוכו יופי ופונקציונאליות. עבורי, כל לקוח ולקוחה הם עולם שלם של חלומות, רצונות וצרכים משתנים, וחשוב לי להביא את כל אלו בעיצוב החלל. או בקיצור: "מקום שתקראי לו בית, כשתכנסי בו יהפוך לשלך". (עידן רייכל)

www,pnim.co.il
צילום: אושר גולן

לקוחות

כשאני באה לעצב בית אני בעצם מעצבת את סיפור החיים של הלקוחות שלי, ובדרך כלל החיבור שנוצר עימם הוא עמוק ועוצמתי בעזרת היכולת להקשיב ולראות גם את הפרטים הקטנים שחשובים להם, כדי לחיות בנוחות ולהרגיש בבית. עם הניסיון שצברתי במשך השנים אני כבר יודעת לזהות היטב מי הלקוחות שעומדים מולי, ולתפור להם את הסגנון הרצוי כדי ליצור לבית שלהם מראה חדש, נעים וייחודי.
בסופו של דבר, החיבור בין המעצבת ללקוחות הוא זה שיגרום לתהליך עיצוב להיות נעים וקולח. לכן תמיד חשוב לי שיתקיים בינינו ערוץ פתוח לשיתוף תחושות בשיח נעים ומכבד.

www,pnim.co.il
צילום: אושר גולן

אוהבת במיוחד

אני אוהבת ומתרגשת מעיצובים בצבע וגם מרבה להשתמש במשחקי גוונים בעיצובים שלי. אוהבת מאוד חומרים וטקסטורות טבעיות וגולמיות של עץ אבן ומתכת שממש מפיחים חיים ורוח ברהיטים, ולכן משתדלת לשלב אותם גם אם בנגיעות קטנות, בכל פרויקט שלי.
תהליך העיצוב הוא מורכב מהרבה שלבים שעוברים יחד עם הלקוחות, ובכל אחד מהם אני מוצאת חלקים של כיף ועניין. גם אוהבת את שלב הצגת הסקיצות ללקוחות, את התכנון של המטבח או פריט נגרות מיוחד אחר, וממש נהנית בימי הקניות.

www,pnim.co.il
צילום: אורית ארנון
www,pnim.co.il
צילום: אורית ארנון

אילוצים

במקצוע שלנו יש הרבה אתגרים שמלווים את תהליך העיצוב. בדרך כלל זה נע סביב אילוצים של מבנה מורכב או של תקציב מוגבל שצריך להיצמד אליו. דווקא המקרים הללו, אלה שמחייבים למצוא פתרונות יצירתיים ומאתגרים אותי לחשוב מחוץ לקופסה, הם אלו שבסוף גורמים לי את תחושת הסיפוק הכי גדולה מהעשייה שלי.

www,pnim.co.il
צילום: אורית ארנון

השראה

יש הרבה נשים בחיי שאני שואבת מהן השראה על התמודדות מול אתגרי החיים. המעצבת אמילי אנדרסון היא בעיניי מודל להשראה מקצועית, בין היתר בזכות היכולת להצליח עסקית מבלי להתפשר על המקצועיות והסגנון שלה. העיצובים שלה תמיד מלאים בהרבה מאוד פרטים ובצבע, וזה עושה נעים בלב.

www,pnim.co.il
צילום: אורית ארנון
www,pnim.co.il
צילום: קרין רבנה

הבית שלי

חולמת על בית פרטי חד-קומתי עם גינה עמוסה בשיחי תבלין עצי פרי ובטון מוחלק. עם מפתחים גדולים ורחבים שמכניסים הרבה אור. חלל מרוצף בפרקט פישבון, אריחים בגוונים מיוחדים ושילוב של הרבה נגרות מיוחדת. בימים אלו אני עובדת על עיצוב ושיפוץ הבית הפרטי שלנו, בית שדרוש לו שיפוץ יסודי ועמוק ואני אחוזת ציפייה לראות את העיצוב הזה קם לתחייה.

www,pnim.co.il
צילום: אורית ארנון
www,pnim.co.il
צילום: אורית ארנון

טיפ

לא לוותר על הסטיילינג. תמיד חשוב להכניס לבית פריט אישי שיחבר אתכם למקום ויעניק ייחודיות, וגם עציצים שתמיד מוסיפים רעננות וחיים בבית.

www,pnim.co.il
צילום: אושר גולן

מפרגנת

יש לי הערכה גדולה לסיון קונוולינה – מעצבת פנים שמשנה את השיח שבו מעצבות מתנהלות וחושבות על עיצוב. סיון תמיד משתפת מהידע שלה ומפרגנת לכל אחת.
אני
אוהבת מאוד את העיצובים של קרן ניב טולדנו שתמיד מרשימים ומעניינים בעיניי ואת עופרה ויואל גולדברג שהאדריכלות שלהם תמיד יצירתית ומעניינת.

עיצוב: נטע נבו הורוביץ

לעמוד הפייסבוק של נטע נבו הורוביץ>>
לחשבון האינסטגרם של נטע>>