במושב בית יצחק שבעמק חפר​ נמצא סטודיו לב הארץ בראשות עדן זוארץ. הסטודיו עוסק באדריכלות לבנייה חדשה ועיצוב פנים לבתים פרטיים ודירות יוקרה, כשהמוטו מאחורי העשייה של הסטודיו הוא החיבור – חיבור לשורשים, חיבור לעצמנו ולביתנו וחיבור בין אנשי הסטודיו ללקוחות שמרשים לעצמם לחלום.

www.pnim.co.il
צילום: יוליה אורמן

חמש עובדות

1. אני אמא של ליאה. (לי הביא ה', מקור השם לאה – אחת מארבעת האמהות השורשיות שלנו).
2. מכורה לקפה. לאיזון, להתעוררות וגם לפני שינה.
3. מחוברת לשורשים ולאהבת הארץ.
4. מד לייזר למדידה מלווה אותי תמיד בתיק לכל מקום, ביחד עם ברכת הדרך בארנק.
5.
פרויקט החלומות שלי הוא תכנון מלא, כולל אדריכלות ועיצוב פנים, לבית מלון במדבר. מקום שיאפשר לאנשים להתנתק,להתחבר לעצמם, להרגע ולחוות את הטבע והעיצוב. 

www.pnim.co.il
צילום: אורן עמוס
www.pnim.co.il
צילום: אורן עמוס

קצת עליי

כבר בגיל 12 היה לי מנוי למגזין בית ונוי. אני בטוחה שהייתי אחת המנויות הצעירות ביותר. כבר אז ידעתי שאני כמהה לתכנון בתים. למדתי במגמות אמנות ויזמות בידיעה שארצה לעסוק בכך. במקביל, עוד בימי התיכון והשירות הצבאי יצרתי תכשיטים בצורפות ומכרתי את היצירות שלי בדוכנים ברחבי הארץ. לאחר מכן עסקתי כשנה בשיווק פרויקטים לדירות קבלן. שם הייתה לי ההתפכחות וההבנה שאני רוצה להגשים את החלום המקורי שלי. בעודי יושבת עם דיירים ומציגה את הדירות, הבנתי את המשיכה שלי לתכנון, לביצוע שינויים ולאתר הבנייה. באחד הימים כשחזרתי מהעבודה ונסעתי בכביש 4, נכנסתי למכללת רופין ונרשמתי ללימודי אדריכלות.
כיום אני בעלת סטודיו לב הארץ, הסטודיו נמצא במושב בית יצחק שעמק חפר ועוסק באדריכלות לבנייה חדשה ועיצוב פנים לבתים פרטיים ודירות יוקרה.  

www.pnim.co.il
צילום: אבי קבלו
www.pnim.co.il
צילום: אבי קבלו

ייחוד 

כל פרויקט בסטודיו מתחיל מקירוב לבבות ואהבה לחיבור האנושי ולחדוות היצירה. אני מאמינה באמונה שלמה שהצלחת הפרויקט נשענת על שיטה שפתחנו – שיטת "אדריכלות שורשית שצומחת מהיסוד" שבנויה על חפירה ושתילת זרעים משותפים בתחילת הדרך  המכילים הקשבה, תכנון והבנת החלומות. השקיית השורשים נעשית לאורך הדרך על ידי ליווי אישי, צוות תכנון מקצועי וניהול כל בעלי התפקידים, כך שיתפתחו ויסתעפו לידי תוצאה שלמה הבית שלכם. בתפיסת העולם שלנו, הבית הוא ראי לנפש האדם, להיסטוריה, למשפחתיות ולאיך שהאדם רוצה לחיות את חייו. מתוך אמונה אמיתית שביתו הוא מבצרו – הוא צריך לחבר את העבר, היסודות והשורשים עם ההווה, ולאפשר מרחב התפתחות בעתיד.

www.pnim.co.il
צילום: אורן עמוס
www.pnim.co.il
צילום: אורן עמוס

חיבור

את הלקוחות שלי אני מגדירה כמחוברים, מאמינים ומתמסרים. ללקוחות שלי יש חיבור לעצמם, לשורשים ולרצונות שלהם. מרשים לעצמם לחלום. גם אם לפעמים זה נראה רחוק והם לא תמיד יודעים את הדרך. בשביל זה אנחנו כאן. עבור אלה שמחפשים אוזן קשבת מקצועית, לב פועם ומסור ליצירה ויחס אישי.

www.pnim.co.il
צילום: אורן עמוס

התרחבות

תהליך ההתרחבות של הסטודיו בימים אלה מרגש אותי מאוד. אני מרגישה שיש תמורה לעשייה שלנו. בורכתי בצוות מדהים שנותן את ליבו ונשמתו בסטודיו. הרגעים הקטנים בהם הנשים שאיתי נכנסות עם חיוך בבוקר לסטודיו, שווים עבורי הכל. אותה חדוות יצירה מופנית גם כלפי הלקוחות שאיתם אנחנו מתרגשות יחד, בכל פרויקט מחדש. ההתרגשות היא יומיומית, זהו שכרנו הגדול. 

www.pnim.co.il
צילום: אבי קבלו

המשפחה שלי

המשפחה שלי בכל מעגליה הראשוניים והמורחבים קרובים ללבי ולהוויה שלי מאז ומתמיד. אי שם בכיתה ו' התנוסס על הקיר בכיתה המשפט: "דור שאינו מכיר את אביו וסבו אינו מכיר את עצמו. אינו יודע מה ירש וכמה למד". אני זוכרת שבמשך תקופה ארוכה למדנו את כל הסובב למשפט הזה. לי הוא היה ברור. גדלתי בצביון הזה. ביליתי את סופי השבוע ובקיץ אצל הסבים והסבתות, צד אחד בעיר, צד אחד במושב. עם סבתות ז"ל שהן כל אחת אישיות ומודל להערצה. כולם עלו לארץ מלוב והתיישבו ונטעו שורשים בארץ. ארץ זבת חלב ודבש וטיפחו משפחות מגובשות עם מנטליות שונה זו מזו. את כל אלה אני מביאה איתי לתהליך תכנון בית עם הלקוחות בסטודיו. את החיבור למדינה, אהבת הארץ ומשמעות ההתיישבות וחיבור לשורשים שלנו, כל אחד בדרכו.

www.pnim.co.il
צילום: אבי קבלו
www.pnim.co.il
צילום: אבי קבלו

בית החלומות שלי

הבית שעליו אני חולמת הוא פרטי במפלס אחד במושב. משקיף לשדות. מעוצב בסגנון אקלקטי המשלב בתוכו מספר סגנונות עיצוב אהובים: מודרני, נורדי וכפרי. מכיל מזכרות משפחתיות, פינות משחקים ויצירה לכל אחד מהתחביבים. בית מחבק, עוטף שמאפשר לגדול ולהתפתח במרחב עם נוף מכל כיוון.בכניסה נפרדת נמצא סטודיו לב הארץ, עם נוף אינסופי שמקבל את פני הבאים. 

www.pnim.co.il
צילום: אבי קבלו

לימוד אינסופי

יש תחושה גדולה של הרפתקה במקצוע שלי. אני אוהבת את הגיוון. כל פרויקט יחיד ומיוחד ושונה מקודמו. הפרוגרמה המשתנה בין לקוח ללקוח, מפרויקט לפרויקט. בכל פרויקט אנו למדים משהו חדש, פרטים חדשים שאנו עושים מהם את החיבורים. המשימה הגדולה ביותר היא שהלקוח יגיע הביתה בחיוך ותחושה שהבית הוא שלו.

www.pnim.co.il
צילום: אבי קבלו

טיפ 

לקחת בחשבון ולשמור כבר בתחילת הפרויקט תקציב לשלב הסופי של הלבשת הבית. לא לוותר על סטיילינג, טקסטיל ואקססוריז  עוד לפני המעבר לבית החדש. פעמים רבות, מפאת חריגות בתקציב, מדלגים על השלב הזה או משאירים אותו להמשך ואז הזמני הופך לקבוע וכך שלב הלבשת הבית פשוט לא מגיע. השלב הזה גורם לתמונה של הבית שלכם להיראות שלמה ונותן את הטאצ' האחרון למראה השלם. 

אדריכלות ועיצוב: לב הארץ 
לעמוד הפייסבוק של לב הארץ אדריכלות>>
לחשבון האינסטגרם של לב הארץ אדריכלות>>

השארת תגובה