רויטל ארז

המעצבת רויטל ארז מאמינה שהבית נועד לשרת אותנו ולא אנחנו אותו, לכן כל העיצובים שלה מתחילים בהיבט הפרקטי. רויטל מתכננת ומעצבת פרוייקטים בקו עיצובי מודרני-חם מתוך הקשבה מלאה ולמידה של הלקוחות, ומתוך כך היא מדייקת את העיצוב לטעם האישי וצרכי ההתנהלות היומיומית.

חמש עובדות

1. אני גרה בכוכב יאיר עם בן זוגי ושלושת הבנים שלנו, שניים מהם תאומים.
2. בעלת
תואר ראשון בניהול בתי מלון. הלימודים היו מהנים וייחודיים, אבל מהר מאד הבנתי שהעולם הזה פחות מתאים לי. לאחר מכן עסקתי בתחום הניהול והאדמיניסטרציה, עד שעשיתי את השינוי לעולם העיצוב.
3. במהלך השנים פנו אליי מעצבות רבות להתייעצות (חלקן אפילו הפכו לחברות טובות) וגיליתי שאני אוהבת לייעץ ולחלוק מהידע ומהנסיון שלי. השילוב של עיצוב בתים והדרכה מאפשר לי גיוון בעבודה והרבה סיפוק, וכיום אני מלווה מעצבות בתחילת הדרך בשיטת המנטורינג בתכנית ייחודית שבניתי.
4. תרבויות שונות מעניינות אותי מאוד ואני מתכננת ללמוד אנתרופולוגיה.
5. המקום שהכי מרגיע אותי בעולם זה הים. המקום האולטימטיבי שלי לחופשה הוא כל מקום שיש בו חוף ים. 

צילום: אורית ארנון

ההתחלה

למדתי עיצוב פנים במכללת בניין ודיור (שלימים נסגרה), ומאז אני ממשיכה ללמוד ולהתפתח בקורסים וסדנאות שונות. כשסיימתי את הלימודים, הייתי עדיין שכירה בחברת הייטק, ולמרות שלא היה פשוט לעזוב את "כלוב הזהב" החלטתי להתמסר לגמרי לאהבה שלי ולפתוח עסק עצמאי כמעצבת פנים. 

צילום: אושר גולן

הרגע בו הבנתי שאני רוצה לעצב

תמיד אהבתי לסדר ולארגן את הדירות השכורות שבהן התגוררתי בימי הרווקות שלי, אבל מעולם לא חשבתי לעסוק בתחום העיצוב. 
קצת לפני גיל 40 התחלתי לחשוב מה אני רוצה לעשות כשאהיה גדולה. עבדתי אז כעוזרת אישית למנהלים בכירים בחברת הייטק גדולה, היה לי ברור שזה לא הכיוון שלי בחיים. בשיטוטיי ברשת התאהבתי בעולם הפינטרסט והבלוגינג והחלטתי ללמוד עיצוב פנים.

צילום: אורית ארנון

ייחוד

אני מאמינה שהבית נועד לשרת אותנו ולא אנחנו אותו, לכן קודם אחשוב בהיבט הפרקטי ורק אחר כך העיצובי. חשוב לי למצוא ללקוחות שלי פתרונות חכמים ונכונים להם, כך שיוכלו לנהל את אורך חייהם בתוך הבית בצורה הכי נוחה ויעילה.
אני מתכננת ומעצבת מתוך הקשבה מלאה ולמידה של הלקוחות שלי וחשוב לי מאד לדייק את העיצוב לטעם האישי שלהם.
הקו העיצובי שלי הוא מודרני-חם בקווים נקיים. אני מאד אוהבת לשלב פריטי וינטג' ואוספים של הלקוחות שהופכים את הבית לאישי ומלא אופי. 

צילום: אורית ארנון

הכי מעניין

אני אוהבת מאד את שלב התכנון, לשחק עם הקירות, להזיז וליצור חלל חדש, כמו פאזל שצריך להרכיב. החללים המאתגרים ביותר הם גם אלו שיהיו עם הפתרונות המיוחדים והיצירתיים ביותר. אני אוהבת את הרגע הזה שבו אני מצליחה לפצח את האתגר וליצור יש מאין. 

מאתגר

תמיד קיים האתגר להמציא את עצמי בכל פעם מחדש, לא להיכנע לטרנדים ולהיות נאמנה לבחירות שלי. הכי קל זה לעצב אותו הדבר וללכת על המוכר והידוע, אבל זה גם עלול לשעמם עם הזמן. אני מאד משתדלת שבכל פרויקט יהיה לפחות משהו אחד שלא היה בפרוייקטים קודמים שלי. 

צילום: אורית ארנון

צבע וחומר

צבע מרגש אותי מאוד, ובמיוחד צבעים כהים ועזים. אני אוהבת לראות איך הצבע עוטף את החלל ומהווה רקע נפלא לרהיטים שמסביבו. לצבע יש אמירה. הוא מבטא רגשות, ומאפיין את האווירה שרוצים ליצור. אני אוהבת לנסות בכל פעם גוונים חדשים.
בבתים שאני מעצבת כמעט תמיד יהיה לפחות קיר אחד שצבוע בגוון מיוחד.
אני גם אוהבת מאד לשלב חומרים טבעיים כמו עץ, ברזל ובטון, לערבב טקסטורות שונות שיוצרות עומק ואופי. חייבת תמיד למשש, ללטף ולהרגיש את החומרים.

צילום: אושר גולן

בית החלומות 

בית החלומות שלי הוא הבית הפרטי שלנו. לאחר שנים רבות שהתגוררנו בדירות, רכשנו בית פרטי ישן בן 40 שנים שעבר שיפוץ מאסיבי על פי תכנון שלי. מימשתי בו את רוב הפנטזיות העיצוביות שלי. הבית מוקף כולו בצמחייה ועצים ואני נהנית בכל יום להתבונן החוצה אל הירוק ולשמוע את ציוץ הציפורים. היום אני מבינה ממש מה זה להתאהב בבית שלך. 

פרוייקט החלומות 

הייתי שמחה לעצב בית למשפחה בתרבות אחרת ובמדינה אחרת. להכיר אורח חיים שונה, להשתמש בחומרים ובפרטים שאני לא מכירה. או מלון בוטיק עם קונספט עיצובי מיוחד שאפשר להשתולל עם הצבעוניות והחומרים. פרוייקט בו יהיו משולבים עבודות שונות של אומנים ומעצבי מוצר. 

צילום: אורית ארנון

לא מוותרת על

טקסטיל. הוא זה שמלביש את הבית. וילונות ושטיחים הם must מבחינתי ליצירת חלל נעים ובייתי. 

אם לא הייתי מעצבת, אז בטח הייתי

בעלת בית קפה שמשלב בתוכו חנות ספרים. זה חלום שישלב כמה אהבות שלי: קריאת ספרים, אוכל וכמובן עיצוב. 

צילום: אושר גולן

החנות הסודית שלי

נומה היא חנות קטנה שנמצאת אצלנו בכוכב יאיר. איריס, בעלת החנות, אוספת פריטי נוי מלאי סטייל ושיק ויש בחנות גם אגף ילדים מלא קסם. ממליצה למי שנמצא באזור להיכנס. 

צילום: אורית ארנון
צילום: אורית ארנון

מפרגנת

יש הרבה מעצבים מוכשרים בארצנו הקטנה ואני אוהבת לעקוב אחרי רבים מהם. אחת המעצבות האהובות עליי היא ורד בונפיליולי. אני אוהבת את הקו העיצובי שלה, את השימוש בצבעים, בנגרות ואת שילובי החומרים שהיא עושה. העיצובים שלה מאד אינטיליגנטיים בעיניי ועם זאת מאד הם בגובה העיניים. 

צילום: אושר גולן

טיפ

כחלק מתקציב השיפוץ הכולל, לא לשכוח להשאיר תקציב לאומנות. לאומנות יש הרבה אמירה בחלל והיא זו שמלבישה את הקירות ומפיחה בהם חיים. רכשו אומנות שאתם מתחברים אליה מהבטן וכזו שתהנו להתבונן בה כל יום מחדש. 

עיצוב: רויטל ארז
לאתר של רויטל>>
לפייסבוק של רויטל>>
לאינסטגרם של רויטל>>

תגובה אחת

  1. שרה

    מעצבת מהממת ומוכשרת!