אורלי רגב

מאז ימי ילדותה אהבה מעצבת הפנים אורלי רגב את עולמות העיצוב והאסטתיקה, אבל בתחילת הקריירה שלה האהבה הזו נזנחה לטובת עיסוק במשרות בכירות שונות. לאחר לידת בנה השלישי החליטה אורלי להקשיב לרחשי הלב. היא סיימה את לימודי עיצוב הפנים בהצטיינות וכך סללה את דרכה לעיצוב חללים אשר משלבים חומרים, צבעים ומרקמים – כל זאת מתוך חשיבה פונקציונלית והבנה בפנג שווי.

www.pnim.co.il

קצת עלי

1. נשואה + 3 בנים ומתגוררת במושב בשרון. הילדים שלי הם ללא ספק היצירה בה אני הכי גאה.
2. אוהבת לשרבט בעט פיילוט שחור דקיק ולצייר עם מגוון צבעים. אני מתחילה ללא כל כיוון ונותנת לצבע ולקו להוביל ולהפתיע אותי.
3. התואר הראשון שלי הוא בכלכלה ובפסיכולוגיה והתואר השני הוא במנהל עסקים – לימודים שהתגלו כשימושיים עבורי גם כמעצבת פנים.
4. חובבת ג'ונגלים, טבע פראי ובעלת אהבה לא נגמרת לקוסטה ריקה, בה ביקרתי כבר פעמיים והוקסמתי.
5. אוהבת לבלות בחיק המשפחה ועם חברים, ומעריכה מאוד גם זמן איכות עם עצמי – בקריאה, בציור, בהליכות בטבע ובהקשבה למוזיקה.

www.pnim.co.il
צילום: אלעד גונן, בשיתוף מתן קוה עיצוב פנים

ההתחלה

הראש תמיד משך אותי למקצועות הריאליים והלב לאומנות, לאסתטיקה וליצירה. בצעירותי הלכתי עם 'הראש' ובמשך שנים עבדתי בבנק, במשרד פרסום, בחברת מוצרי טיפוח הבית והגוף ובמטרנה – בה אף כיהנתי כסמנכ"לית השיווק. רק בבגרותי נחשפתי לתחום עיצוב הפנים כמקצוע. לאחר לידת בני השלישי תהיתי 'לאן פניי' והחלטתי ללכת לכיוון הלב – נרשמתי ללימודי הום סטיילינג בשנקר והתאהבתי לחלוטין בתחום. את לימודי עיצוב הפנים סיימתי בהצטיינות במכללת אולטימה של מרכז הבנייה והשאר היסטוריה.

www.pnim.co.il
צילום: אלעד גונן

ייחוד

העיצוב שלי הוא מאוד אישי ואני מאוד מחוייבת לו. זכיתי ביכולת להתחבר ללקוחותיי ברמה עמוקה ולזהות איתם את הצרכים הפנימיים ביותר שלהם (בין אם הם בונים ביתם או משפצים את משרדם), דבר המסייע לי להבין ביתר קלות את הנאמר מפורשות ואף חשוב עוד יותר – לקרוא בין השורות ולהבין מהו הדבר האחד שיעשה עבור הלקוחות את השינוי הגדול ביותר בתהליך. אני מאוד קשובה ואמפתית ומצליחה לגשר על הפערים בטעמים והמאוויים של בני זוג או בעלי העניין, ולמצוא את מה שנכון ביותר עבורם. העיצוב שלי משלב תכנון פונקציונלי עם ראייה קדימה – אלמנטים תלת מימדיים, חומרים, צבעים ומרקמים ובשילוב הבנה בפנג שווי ליצירת הרמוניה וזרימה בחלל. 

www.pnim.co.il
צילום: אלעד גונן

חזון

הרקע שלי בתחום העסקי והעיסוק בין השאר בתחומי חזון ויעדים, תורם לי רבות בהבנת הדינמיקה והצרכים של לקוחות עסקיים – הבנת הזהות העסקית ותרגום הערכים והחזון לשפה ויזואלית במרחב, וזו גם הסיבה שעיצוב משרדים הוא חלק משמעותי בעבודתי. לכל פרויקט שתכננתי ועיצבתי יש את טביעת האצבע הייחודית לו ואשר מבדילה אותו מכל בית ופרויקט אחר, מאחר ולא מדובר בטעם האישי שלי אלא במה שנכון לכל לקוח ובעל עסק.

www.pnim.co.il
צילום: אלעד גונן
www.pnim.co.il
צילום: גלי פלג, בשיתוף: נועה דבש הום סטיילינג

צבעים וחומרים

חיבור בין צבעים וחומרים מרגש אותי ופורט לי על מיתרים דקים פנימיים. לכל פרויקט אני מגדירה את שפת הצבע הייחודית לו שבאה לידי ביטוי בנגרות, בטקסטיל, בקירות משמעותיים ובאקססוריז. העיצוב שלי נע על הציר שבין הקלאסי המאופק לבין הכפרי החמים, תוך הקפדה על קו נקי שמשאיר מקום לאור ולאוויר שבמרחב, וכן להתפתחות החיים בבית לאורך זמן. מעל הכל, חשוב לי ליצור בתים שהם נעימים לשהייה ואירוח, חמים ומזמינים.

www.pnim.co.il
צילום: אלעד גונן
www.pnim.co.il
צילום: אלעד גונן

מרגש 

הסיפור על הפרויקט הראשון אותו קיבלתי בשכר הוא מרגש במיוחד: הדבר קרה במקרה לחלוטין, כאשר חיכיתי בבית הדפוס להדפסת הפרויקט האחרון שהגשתי במסגרת לימודי עיצוב הפנים. בעודי ממתינה, נכנס בחור לחנות, התבונן בגיליונות והתרשם מאוד. לאחר כמה דקות הוא הציג עצמו כקבלן והציע לי לעצב את ביתו שבבנייה, פרויקט שהתגלה כמורכב ומאתגר ומילא אותי גאווה וסיפוק רבים. עד היום אני מאמינה שיד עליונה כיוונה אותי אליו. 

www.pnim.co.il
צילום: גלי פלג, בשיתוף: נועה דבש הום סטיילינג

הכי מעניין

הגיוון, הדינמיות והלמידה המתמדת – אלו הם החלקים המעניינים עבורי בעבודה שלי. עבודה כמעצבת פנים הינה מאוד מגוונת מבחינת האנשים איתם אני נפגשת – לקוחות, ספקים, אומנים, קולגות, אדריכלים וכדומה, אני זוכה להכיר 'סיפורי חיים' שונים וזה מעשיר אותי מאוד. עבודת התכנון הנה כמו 'סודוקו' עבורי – השאיפה 'לפצח' את סידור המרחב כך שיענה על מקסימום הצרכים של הלקוח. ברגע שחלקי הפאזל מתחברים יש תחושה של 'בינגו'. אמנם בחרתי שלא להמשיך בלימודי הפסיכולוגיה, אך אני רואה את עבודתי כדרך עקיפה לטפל ולעשות טוב לאנשים דרך העיצוב המתאים להם ביותר.

www.pnim.co.il
צילום: גלי פלג, בשיתוף: נועה דבש הום סטיילינג

פרוייקט החלומות 

ריזורט נופש חלומי ונחשק בקוסטה ריקה. מקום שעיצובו מפעיל את כל החושים – חומרים טבעיים מהאזור, צבעים עזים של יער ופריחות, צורות השאובות מעולם הטבע הפראי, ריחות פרחים משכרים וטעמים טריים מקומיים. תכנון שיתחשב בסביבה שבין יער עבות וחוף בתולי, בצמחייה ובהסטוריה של המקום. ריזורט שיהיה קשה מאוד לעזוב ותמיד ירצו לחזור אליו. כל זאת בשיתוף האוכלוסייה המקומית ותוך מתן כבוד לטבע והשמירה עליו. בונוס עבורי יהיה שימוש בשפה הספרדית אותה אני לומדת.

צילום: אלעד גונן

מפרגנת

עינב גלילי והלל אדריכלות אשר העיצוב שלהן מאוד אינטלגנטי בעיניי וניכרת בו מלאכת מחשבת של חיבורים ומחשבה. הסגנון העיצובי שלהן הוא גם המועדף עליי ודומה לסגנון האישי שלי. 

www.pnim.co.il
צילום: חגית אריאלי, בשיתוף: מיכל שרייבר הום סטיילינג

טיפ

אל תחששו להביא את עצמכם לידי ביטוי בפרויקט, מאחר ואתם אלה שתגורו בבית בסופו של דבר. חשוב לשתף את המעצבת בטעמים ובחלומות ואף לבקש ממנה לשלב בתכנון גם פריטים אישיים, מזכרות ואוספים

לאתר של אורלי רגב>>
לאינסטגרם של אורלי>>
לעמוד הפייסבוק של אורלי>>

 

תגובה אחת

  1. לירון שנהר

    מהמם!! כל תמונה ״המגה״. עיצוב מלא אופי, יחודיות, מחשבה ואישיות. כל שנוצר לומר שאפו❤️