אתר חדש ומלא שמחת חיים שהפציע בשנה האחרונה ברחבי הרשת, עורר אצלנו הרבה סקרנות, בעיקר בזכות הצבעוניות והאקססוריז הייחודיים שלא ראינו בשום חנות ישראלית אחרת. אז נעים להכיר – האתר NUKA שאותו הקימה היזמית ענת הראל עם הרבה אהבה לצבע ולעולם העיצוב.
קצת עליי
אז אני ענת הראל, קודם כל אמא לארבעה ילדים, הבכורה בת 24 (ואיתה אני עובדת) והבן הקטן הוא בן 8. כן כן, הפרש לא קטן של שנים, ככה יצא. אנחנו גרים בעין זיוון, ולבעלי ולי יש עסק ותיק של ייבוא צעצועים. את החנות NUKA הקמתי לפני פחות משנה, כשהרגשתי שהגעתי לאיזשהו שלב שמאפשר לי לעסוק בעוד תחומים שאני אוהבת, וככה החלטתי להפוך את התחביב של עיצוב ושיטוט באינטרנט לעסק.
ההתחלה
כאמור, אני מגיעה מתחום הצעצועים. התחלתי עם חנות בדיזינגוף והיום לבעלי ולי יש עסק ברמת הגולן לייבוא צעצועים. גם בתחום ייבוא הצעצועים תמיד חיפשתי את החלק העיצובי שבהם ואת הפריטים המיוחדים שאין בארץ. אני מחוברת לעיצוב מאז ומעולם, וגם הבית שלי מלא בפריטים מיוחדים ולכל פינה בו יש את הסיפור שלה.
NUKA
החנות NUKA היא מרחב וירטואלי שמרכז אקססוריז ופריטים משלימים לבית. אפשר למצוא אצלנו פריטים מכל מחלקה לבית. בין אם זה שטיחים, אהילים או נרות. יש גם הרבה פריטים מיוחדים שלא משוייכים למחלקה, כמו אקססוריז לעציצים או קופסאות גפרורים מיוחדות. גם כשמדובר בשטיחים, אתם בטח אומרים – מה כבר יכול להיות מיוחד בשטיח? אז את השטיחים שלנו לא ניתן למצוא במקום אחר. אלו שטיחי צמר וכותנה מטריפים בצורה של חיות מתוקות. כך שבעצם גם במחלקות טריוויאליות שיש בכל חנות, הפריטים שתמצאו אצלנו באתר יהיו חד-משמעית מיוחדים ושונים.
צבע
תמיד שאפתי שתהיה לי חנות אחרת, שהיא לא כמו רוב החנויות והאתרים שיש בארץ. בתחילת הדרך ניסיתי להתאים את עצמי לשוק, ובאמת האתר שלי היה הרבה יותר סולידי וחסר צבע. אפילו בלוגו ובאריזה של ההזמנות. על הפריטים הצבעוניים אף פעם לא ויתרתי, אבל כל המסביב היה הרבה יותר מונוכרומטי. עד שעשינו שינוי ועכשיו אני מרגישה שהכל יושב לי בול. עולם העיצוב כולל בתוכו כל כך הרבה צבעוניות, שנותנת גם במה להרבה סגנונות שהם שונים זה מזה, וחבל לי שרוב המותגים דומים. אני חושבת שאנחנו מפספסים סטייל מטורף ומרגש שדווקא פורח בחו"ל.
לפי ההזמנות שאנחנו מקבלים וההתלהבות שיש לאנשים כשהם מגלים את האתר, הייתי אומרת שיש ביקוש לסגנון יותר צבעוני ומגוון בארץ. אבל כשמסתכלים מסביב, על תמונות במגזינים או הסטייל הרווח באינסטגרם יש עוד הרבה לאן לשאוף. אני חושבת שכשמנגישים לאנשים את הצבעוניות והפריטים המיוחדים הם מתאהבים, אבל קצת קשה להם להגיע לזה לבד או לפתוח את הראש לסגנון חדש שלא מוצג בכל מקום. כשהצבעוניות תהיה "טרנדית" בארץ אז נראה גם הרבה יותר משפיעניות ועיצוב פנים בסגנון.
הלב והנשמה
תוכלו למצוא אצלנו מותגים טרנדיים ומיוחדים בייבוא בלעדי, שעוד לא ראיתי כאלה בארץ. בין אם זה המותג Doing Goods שיש בו פריטי וינטג' מטריפים, המותג ORIKOMI עם אהילי אוריגמי פסטליים, או המותג Another Studio שכל הוויתו עוסקת בעולמות החי והצומח. יש להם אקססוריז בצורת חיות, פטריות, ופרחים מוזהבים לעציצים. אנשים כל כך אוהבים אותו שממש לא מזמן התחלנו להפיץ אותו בארץ.
עוד סיבה שאני חושבת שמיוחד ונהדר אצלנו, זה שאנחנו עדיין עסק קטן. אנחנו באמת מכניסות את כל תשומת הלב והנשמה לכל הזמנה. את המותגים שאני מייבאת אני בוחרת בפינצטה ואני מודעת לכל דבר שקורה בעסק. לכן אין דבר שמתפספס או לקוח שנשאר ללא מענה.
הפריטים
בגלל שהפריטים שלנו כל כך מגוונים, לכל חדר בבית תמצאו אצלנו משהו מתאים. האתר לגמרי מתאים לכל סגנון ועיצוב הבית. קודם כל בגלל שבאמת יש לנו מאות פריטים, אז כל אחד יכול למצוא את מה שהוא מתחבר אליו, וגם כשלוקחים מוצר אחד ומפרידים אותו מהשאר הוא כבר לא כל כך צבעוני ומפחיד, ומשתלב טוב עם שאר הבית. אם הולכים על צבעוניות על הצבעוניות, יש יותר יפה מפריט שנותן בוסט של צבע ומקפיץ את כל הסטייל בחדר מונוכרומטי?
הפריטים שלנו נעים בין 10 ש"ח ל-1000 ש"ח. באמת שאפשר למצוא אצלנו פריטים לכל תקציב. גם אם אני לוקחת את הקטגוריה של אהילים למשל, יש לנו אהילים אפריקאיים מחוטי טלפון שעולים בסביבות ה-1000 ש"ח, ולצידם אהילי אוריגמי מתוקים שעולים לא יותר מ-500 ש"ח.
הלקוחות
הקהל הישראלי מאוד אוהב לקנות באון-ליין. היתרון הראשון והברור הוא שלא צריך לצאת מהבית. אני במיוחד מרגישה את זה, כי אני גרה במקום מרוחק. האון-ליין מאפשר לי ליהנות ממה שזמין לכולם. למדתי מה אני אוהבת לקנות באון-ליין ולמה בכלל צריך לחכות לנסיעה לתל אביב? אקססוריז לבית זה לא כמו מכנסיים, אין מצב שזה יהיה לי קצת רחב למטה או צר במותניים. אם האתר אמין וטוב What you see is what you get.
אומנם עיקר הפעילות שלנו היא באינטרנט, אך אם יש אנשים מהאזור – הם מוזמנים בשמחה לבוא אלינו לחנות בקצרין. כל המוצרים שנמצאים באתר מוצגים על המדפים ויש אפילו הנחה לתושבי הגולן.
מה שמייחד את הקהל שלי, הוא שיש להם את הזיקה לעיצוב ופריטים מיוחדים. יש כמובן לקוחות שקונים את הדברים היותר יום יומיים כמו קופסאות אוכל ובקבוקים, אבל הלקוחות החוזרים שבאמת נאמנים לחנות הם אלה שתמיד יחפשו את הפריט המיוחד הבא.
אתגרים
הכי מאתגר זה להביא את המותג שלי למודעות. כיום התחרות באינטרנט גדולה ואנחנו לומדים שלקוח צריך לראות, להיכנס, או להקליק על האתר שלך לפחות שבע פעמים לפני שהוא מבצע רכישה. כשיש מותג חדש שאנשים לא מכירים, הם בדרך כלל חוששים בהתחלה ולא ממהרים לקנות, וזה מובן לחלוטין. כשאתה נתקל באתר חדש אתה לא יודע אם הוא אמין ומה איכות המוצרים. אז כמותג חדש, השאיפה שלי היא להתבלט ולהגיע לרמת התפוצה של המותגים הגדולים והמוכרים.
להגשים חלומות
הכי מרגש אותי, וזה אולי ישמע חומרי, אבל אני בטוחה שיזדהו איתי, זה שאני מרגישה במסע קניות אחד גדול. אם אני רואה מותג שעפתי עליו, אז אני אביא אותו אליי. ולא רק זה, אני מפיצה ומנגישה אותו לאלפי אנשים בארץ. כמובן שזה גם עושה לי שמח בלב לראות תיוגים ותמונות שלקוחות שולחים לנו ואיך הפריטים יפים ומשתלבים בבית שלהם.
החלום שלי הוא להיות באמת שם מוכר ורווח בארץ. חולמת שכשאנשים יראו את המיתוג שלי על אריזה הם ישר ידעו במי מדובר. כמובן שחולמת גם להתחיל להפיץ לחנויות וגם אולי להקים חנות פיזית בצפון המקסים.
לאתר NUKA >>
להנחה של 20% על קטגוריית ה-EXCLUSIVE>>
לחשבון האינסטגרם של NUKA >>
לדף הפייסבוק של NUKA >>