טרנדים בריהוט חדר שינה ב-2022

מדור פרסומי

מבין כל חדרי הבית, חדר השינה הוא האישי והאינטימי ביותר. זהו המקום שבו אנו יכולים להירגע, להשיל מעלינו את אירועי היום שעבר ולהיטען מחדש לקראת היום הבא. לכן, חשוב להשקיע בעיצובו של חדר השינה לא פחות משל החדרים האחרים בבית. כחלל יחסית נסתר בבית, עיצוב חדר השינה מאפשר לנו חופש יצירתי רב יותר מאשר חדרים כמו הסלון או המטבח למשל, שבהם רבים מאיתנו נוטים לעיצובים יותר שמרניים.
לפניכם חמש מגמות בעיצוב חדרי שינה שכובשות את שוק העיצוב בשנת 2022.

1. נוחות

נוחות הוא הדבר החשוב ביותר בעיצוב חדר השינה, והשהייה הרצופה בבית בעקבות מגיפת הקורונה הבהירה לנו את זה יותר מתמיד. חדר השינה צריך להיות חלל של התרפקות, מנוחה ורגיעה, ועל כל האלמנטים בחדר לשדר את זה. וכשמדברים על נוחות, אי אפשר שלא להזכיר את המיטה, שהיא הרהיט המרכזי והמשמעותי ביותר בחדר. מיטה שאינה נוחה יכולה לפגוע קשות באיכותה של שנת הלילה שלכם, וכתוצאה מכך גם ביכולת התפקוד שלכם במהלך היום. כדי לדאוג לכך שהמיטה שלכם תהיה נוחה באמת, בחרו במזרן איכותי של חברה מוכרת בעלת תווי תקן עולמיים. חשוב לבחור במזרן נוח במיוחד, למשל כזה עשוי ויסקו, חומר שמבטיח התאמה מושלמת לגוף השוכב עליו במהלך כל הלילה. 

2. עיצוב חמים

אחת הדרכים לגרום לחדר השינה לשדר רוגע ושלווה הוא לבחור בעיצוב חמים, ביתי ומרגיע. אפשר לעשות זאת על ידי עיצוב החדר בצבעים חמים כמו גוונים של חום, בורדו וכתום כהה. בנוסף, כדאי לבחור בריהוט כהה בסגנון וינטג' ולהעשיר את החדר בבדים על ידי הוספת וילונות, כורסאות או מיטה מרופדת. הוסיפו לחדר גם פריטים שמנחמים אתכם, כמו נרות ריחניים, ספרים אהובים או תמונות משפחתיות. וכמובן – אל תשכחו לבחור במצעים שמשלימים ומתכתבים עם העיצוב הכללי שבחרתם. שימו לב שעיצוב כזה עשוי לגרום לחדר להיראות קטן, כך שחשוב לדאוג שהוא גם יהיה מואר היטב ומרווח ככל הניתן. 

3. חיסכון בעלויות על ידי קנייה אונליין ובאנדלים

עיצוב זה דבר כיף, אבל עבור רובנו אין מנוס מלקחת בחשבון גם את הפן הכלכלי. רהיטים ופריטי נוי עשויים להיות דבר יקר, ולכן חשוב לדעת איך לרכוש אותם בחוכמה, מבלי לקרוע את הכיס. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי קנייה אונליין. ואנו לא מתכוונים לרשתות הענק שמציעות מוצרים זולים אך באיכות ירודה. נסו לרכוש את המוצרים מחנויות המתמחות בשיווק אונליין, דבר המאפשר להן להוזיל מחירים בשל הסכומים הגדולים שהן חוסכות על תחזוקת חנות פיזית. בנוסף, חנויות רהיטים רבות מציעות "באנדלים", שהם מספר מוצרים שנמכרים יחד במחיר מוזל – כמו מזרן ובסיס של מיטה. 

4. קנייה עם תקופת ניסיון

מזרן זוגי הוא אחד האביזרים היקרים ביותר בחדר השינה, ואף אחד החשובים שבהם. קניית מזרן היא משימה לא פשוטה, במיוחד אם בחרתם לעשות זאת מחנות וירטואלית. כדי לעשות זאת נכון, אל תוותרו על תקופת ניסיון ארוכה, שבה תוכלו לקחת את המזרן הביתה, לישון עליו במשך מספר לילות ולבדוק אם הוא באמת נוח לכם, תומך היטב בגב שלכם ומקנה לכם שנת לילה רגועה ואיכותית. 

5. איכות 

בחירה בפריטים איכותיים דורשת מעט השקעה – מבחינת כסף וגם זמן – אך מדובר בהשקעה משתלמת ביותר. במיוחד כשזה מגיע למיטה שלכם, אך לא רק, אל תתפשרו על רהיטים ואביזרים איכותיים שישרתו אתכם שנים רבות. זה עשוי להיות מפתה לרכוש מוצרים זולים, אך לטווח הארוך – המוצרים האלה יעלו לכם יותר כסף, כיוון שתצטרכו להחליף ולחדש אותם כל הזמן.