מדור פרסומי בשיתוף בצוותא

בשנים האחרונות חריש הפכה להיות אחד מהיעדים המבוקשים ביותר על ידי משפחות צעירים למגורים. תחושה קהילתית, בנייה חדשה לגמרי ומגוון מוסדות ציבור וחינוך מבטיחים שמגמת הצמיחה בעיר תימשך. מעניין לזכור כי היא התחילה בכלל כקיבוץ בשנות ה-80 ולאחר שהאוכלוסייה שבה המשיכה לגדול, זכתה למעמד של עיר. כיום, מתגוררים בה 25,000 תושבים ונראה כי היא כמות זאת תוכפל כבר בעשור הקרוב. מה מאפיין את הדירות וכיצד כדאי לעצבן? הכול במאמר הבא.

תמונה: pexels

מה מאפיין את הדירות החדשות במקום?
העיר ממשיכה ומתרחבת מבחינת גבולות, והיא נמצאת במיקום מושלם הן לעובדים במרכז הארץ והן לעובדים בצפונה. למשל, היא מרוחקת רק 30 דקות מרעננה ו־40 דקות מחיפה.
הדירות החדשות שנבנות בשכונה מתוכננות מתוך חשיבה קהילתית. למשל, פרויקט "בצוותא" שבמקום נבנה בצורה מעגלית כדי להבטיח נגישות ואפשרות לצפות בגינה הממוקמת במרכז הפרויקט בקלות. חשבו על האפשרות הנפלאה של הילדים הלומדים לרכוב לראשונה על אופניים בגינה, בעוד אתם צופים עליהם מלמעלה ומעודדים אותם.
הדירות במתחמים החדשים מתאפיינים בשטח רחב ידיים שמספיק לכול משפחה. בניגוד לבנייה הצפופה באזור המרכז (שבה כול מ"ר עולה הון) חדרי השינה והמשפחה מציעים מרחב מספיק לפינות ישיבה, משרד ביתי, מכשיר כושר ומתחם משחק לילדים. ייתכן, ותתקשו מאוד לעזוב את הבית כאשר הוא מתוכנן בצורה כה מפנקת.
דירות רבות כוללות גם מרפסת, שאליה מגיעים באמצעות דלתות זכוכית רחבות. מרימים את המבט ואפשר לראות את המרחבים הירוקים סביב חריש ואת השמיים התכולים הפרושים לפניכם. כל היתרונות הללו הופכים את חריש למקום אידיאלי לרכישת דירה להשקעה או למגורים. 

עיצוב הדירות
עם כול נתוני הפתיחה המרשימים הללו של כול דירה למכירה בחריש, לא נותר אלא להשקיע בעיצוב הפנים של הבית. ניתן לתכנן את המטבח בהתאם למפרט הבסיסי שמציע הקבלן עם מגוון אפשרות לגוונים שונים כמו לבן, אפור וגוונים סולידיים נוספים או להשקיע מעט יותר ולהוסיף גם סט צבעים נועז יותר למטבח. כול זאת בהתאם להעדפות האישיות שלכם והסגנון העיצובי של הבית.
מהמטבח נעבור לחדר המגורים. כיצד תדמיינו אותו? חדר חמים ומזמין שבו המשפחה תשהה במהלך היום או מתחם אירוח מהוקצע המעוצב באלגנטיות ובאיפוק. כל האפשרויות פתוחות לפניכם. אפשר להיעזר בשירותי הומסטיילינג ולעצב את חדר המגורים לפי האופי המיוחד שלכם. להוסיף תאורה מתאימה, ריהוט בטוב טעם, וילונות ארוכים ומרשימים המכסים את החלונות ואת דלתות היציאה למרפסת. הוסיפו מעט צמחייה ירוקה בדמות עציצים ואדניות ברחבי הבית ותוכלו ליצור אווירה חלומית.

עיצוב חדרי השינה
מחדר המגורים נעבור לחדרי השינה. כאן, כדאי להפריד בין עיצוב חדר ההורים לחדרי הילדים. את חדר ההורים, המעוז הפרטי שלכם, תוכלו לתכנן כמקום חמים ומפנק במיוחד עם רהיטי עץ איכותיים המעניקים לחלל כולו אווירה שונה. כדאי לצרף וילון אורגנזה נעים המסנן את קרני האור ומשרה אווירה רומנטית. הוסיפו תאורת תקרה עדינה הניתנת לכוונון על פי העוצמה הרצויה והוסיפו שידות עדינות עם תאורת קריאה בכול צד.
את חדרי הילדים אפשר לעצב על פי הגילאים שלהם וההעדפות של כול ילד. משפחות רבות משנות את החדר בכול מספר שנים לפי הגיל של הילד, אם הוא בגן הילדים העיצוב יהיה צבעוני ומתקתק ובגיל התיכון יותר סולידי ופונקציונלי.

חדר האמבט
נסיים באחד החדרים החשובים ביותר בבית – חדר האמבט. בדירות החדשות עומדות לפניכם אפשרויות עיצוב מגוונות כחלק ממפרט הקבלן, שאותן תוכלו לתבל בכלים סניטריים מרשימים או מקלחונים ואמבטיות יוקרתיים שיעניקו טאץ' אישי ואקסקלוסיבי לחדר זה.