טורקיז בית יצחק

מתחם טורקיז בית יצחק הוא אחד האהובים עלינו בתחום עיצוב הבית ויצא לנו לבלות בו לא מעט, בכל פעם שחיפשנו פריטי עיצוב ייחודיים ומשובחים שהגיעו ממקומות רחוקים בעולם. המתחם הזה הפך עם השנים לאייקון בעולם העיצוב הישראלי, וככזה הוא משלב חוויית קנייה מושלמת המכילה גם בית מלאכה לייצור גופי תאורה, חנות אקססוריז, חנות בגדים ובית קפה. ביקשנו מטל גולדפרב מטורקיז בית יצחק שיספר לנו קצת על כל מה שעומד מאחורי הקונספט של המתחם היפה והאהוב הזה.

www.pnim.co.il

ההתחלה

מתחם העיצוב והריהוט טורקיז בית יצחק הוקם בשנת 1996 ע"י אורי שני ואיל שגב. בתחילת הדרך זו הייתה חנות קונספט קטנה למכירת פריטי עיצוב אותנטיים אשר יובאו ממרוקו, הודו וממקסיקו. אט אט הגיעו אלינו לקוחות מכל רחבי המדינה, אשר שמעו על המקום מפה לאוזן וניווטו אל החנות הקטנה בלב מושב בית יצחק באמצעות שילוט שפוזר מדי שבוע בצמתים. כדי לתת מענה של כיבוד ואירוח לכל הלקוחות שהגיעו אל החנות, הוקם מטבחון קטן שלימים הפך לבית הקפה של טורקיז.

www.pnim.co.il

טורקיז בית יצחק

מתחם טורקיז בית יצחק כולל גלריית ריהוט, לצידו חנות ובה כלי בית, אקססוריז וטקסטיל. בחצר הגדולה יש ריהוט גן, ובנוסף נמצא כאן גם בוטיק בגדי נשים ובית מלאכה לייצור גופי תאורה בהתאמה אישית. בית הקפה טורקיז משלים את חווית הקניה עם מגוון מנות חלביות, בשריות וטבעוניות.

www.pnim.co.il

www.pnim.co.il

הרהיטים שלנו מעצבים ומיוצרים בסגנון כפרי, מחומרי גלם טבעיים. הריהוט נבחר בקפידה על ידי מחלקת הרכש, ובראשם הבעלים אשר נוסעים למפעלי הייצור בכל המדינות, ומבצעים בעצמם בקרת איכות ופיתוח על המוצרים החדשים.
הפריטים הנמכרים אצלנו מעניקים מענה עיצובי מקיף לכל חללי הבית: ארונות אמבטיה, שולחנות סלון, מזנונים, ויטרינות, שידות, קונסולות, פינות אוכל. החצר הגדולה מכילה ריהוט גן אותנטי וריהוט אלומיניום, ולהשלמת העיצוב – שטיחים וכריות, מראות מעוצבות, כדים ועציצים, פריטי נוי, כלי הגשה ועוד.

www.pnim.co.il

www.pnim.co.il

בלעדיות

כ-90% מפריטי העיצוב והריהוט שלנו הם בעיצוב ובייבוא בלעדי, ולכן לא תמצאו אותם באף מקום אחר. הפריטים מעוצבים ומיובאים ממדינות שונות בעולם, בעיקר: סין, הודו, מרוקו, מקסיקו, אינדונזיה ווייטנאם. הבעלים – אורי ואיל, למדו לאורך השנים שכאשר מייבאים פריטי עיצוב אותנטיים, חשוב יותר לדעת מה לא לייבא, כי המבחר הוא עצום, אך הוא חייב להיות מותאם לקהל הישראלי.

www.pnim.co.il

הלקוחות

הקהל שקונה אצלנו הוא קהל שמעריך ואוהב עיצוב. אלו הם אנשים פשוטים, בדיוק כמונו, אשר מעצבים את הבית שלהם בדיוק כמו שאנחנו מעצבים את המתחם שלנו – בהרבה אהבה. כל המפגשים עם הלקוחות, מכל המגזרים ומכל הסוגים, יוצרים אינטראקציה ייחודית ומרגשת. אנחנו אוהבים להכיר אנשים חדשים ולשמוע על ההתלבטויות, ואוהבים לעזור להם לעשות את הבחירות הנכונות. הצוות שלנו לעולם לא יציע פריט שהלקוח אינו צריך או שלא מתאים לצורך שלו. זו אחריות גדולה לקחת חלק בעיצוב של בתי הלקוחות, ולעזור להם לעשות את הבחירות הנכונות ביותר בעיצוב הבית האישי שלהם.

www.pnim.co.il

המחלקה המקצועית

המחלקה המקצועית שלנו הוקמה עם ההתרחבות של העסק, כאשר הגיעו אלינו אדריכלים ומעצבי פנים עם פרויקטים מאד מעניינים ששמחנו לקחת בהם חלק – עיצוב מתחמי קניות גדולים, בתי מלון וצימרים, מסעדות, משרדים ועוד.
האדריכלים והמעצבים מגיעים עם הלקוחות, וביחד איתנו יוצרים פתרונות מותאמים אישית לכל דרישה. ב-Professional Room שלנו ניתן לשבת בנחת עם הלקוח, לעשות סדר ולתכנן היטב את הבחירות העיצוביות. הצוות המקצועי שלנו זמין לתת עצה מקצועית, לכוון ולהציע פתרונות.

www.pnim.co.il

www.pnim.co.il

בית קפה טורקיז

כמובן שבית הקפה שלנו הוא תירוץ מושלם לקחת הפסקה קלה, כי לא בוחרים רהיטים על בטן ריקה. כאמור, בית הקפה טורקיז היה בתחילת הדרך מטבחון קטן אשר נתן מענה של כיבוד ואירוח לבאי החנות הקטנה, אשר הגיעו מכל קצוות המדינה. כבר בהתחלה הבנו שהחוויה המשולבת הזו יוצרת קסם וחיבור, וממלאת את המקום בחיים ואווירה אחרת, אשר הצלחנו לשמחתנו לשמר עד היום. עם השנים בית הקפה עבר התרחבות בהתאם לביקוש אשר הלך וגבר, והיום מגיעים אליו לקוחות שהם כבר מזמן משפחה, וחוגגים אצלנו אירועים ומפגשים מהנים באווירת המושב.

www.pnim.co.il

www.pnim.co.il

הסוד

כששואלים אותנו מה הסוד של טורקיז בית יצחק, התשובה שלנו היא באמת האהבה לעיצוב והאהבה לאנשים. אנחנו רואים מדי יום את הלקוחות שמגיעים אלינו, ולא משנה לנו אם מדובר בוילה ענקית או דירה קטנה, הרצון לעצב את המקום שלכם כפי שתמיד חלמתם הוא רצון שמשותף לכל הלקוחות וגם לנו. לכן חשובה לנו האיכות של המוצרים, חשוב לנו השירות וחשוב שתהיו מרוצים מהבחירות שלכם ומהאמון שנתתם בנו ובמוצרים שלנו.

לאתר טורקיז בית יצחק>>
לדף הפייסבוק של טורקיז בית יצחק>>
לאינסטגרם של טורקיז בית יצחק>>
בית הקפה טורקיז בית יצחק>>
עוד על טורקיז בית יצחק>>