בית עוצר נשימה – 5 טיפים לעיצוב בית יוקרתי

מדור פרסומי

הבית שלנו הוא המקום האישי והאינטימי שלנו, בו אנחנו אוהבים לבלות בחיק משפחתנו. עיצובו של הבית מעיד רבות על הסגנון ואופי האנשים הגרים בו ולכן, אם ברצונכם להפוך את ביתכם, חדש או ישן, למותג יוקרתי, כדאי שתשמשו בטיפים הבאים:

עיצוב הבית

בשעה טובה רכשתם בית חדש, או שהחלטתם לשדרג את הבית הקיים. תהליך שדרוג עיצוב הבית, בין אם מדובר בבית חדש או בבית ישן, מצריך תשומת לב מיוחדת לנגיעה האחרונה שתתן לבית את תחושת היוקרה והפאר שאתם מעוניינים לשוות לו.
לפיכך, כאשר ניגשים לעצב בית שייראה יוקרתי, מומלץ להסתייע במעצב פנים, מקצועי, מיומן ובעל רעיונות יצירתיים, אשר למד לימודי עיצוב פנים. אך כדי לתת לכם תמונה כללית, ולסבר את האוזן לקראת מה אתם הולכים, ריכזנו עבורכם 5 טיפים לעיצוב בית יוקרתי.

תכנון מקדים

בשלב הראשון חשוב שנגדיר לעצמנו מהי יוקרה עבורנו. ההגדרה המדויקת למילה יוקרה היא אינדיווידואלית ומשתנה בין אדם לאדם על פי טעמו וסגנונו המועדף. לכן, כשאתם נפגשים עם מעצב הפנים, נסו להגדיר, לתאר מראש, כיצד תרצו לעצב את המראה היוקרתי של הבית שלכם. חשבו על אילו צבעים מובילים תרצו, איזה שילוב של חומרי גלם תרצו ועוד. הכנה מקדימה זו תקל עליכם את התהליך בהמשך ותמנע הפתעות והתפזרויות לכיוונים מיותרים ומבלבלים.

בחירת חומרי גלם

כאשר אנחנו מדברים על עיצוב בית יוקרתי, תהליך העיצוב מתחיל בראש ובראשונה בבחירת חומרי גלם איכותיים וטובים. לפיכך, בחירתם של חומרי הגלם צריכה להיעשות במחשבה תחילה ומותאמת לאופי הבית תוך שמירה על סגנון ורמת איכות גבוהה ומרשימה. בין חומרי הגלם הללו, המאפיינים בתי יוקרה, ניתן למצוא את הזכוכית לדוגמא.

שימוש בטכנולוגיה מתקדמת

עיצוב יוקרתי כולל בתוכו את התכנון לנוחות מקסימלית של הדיירים ולכן, התפיסה העיצובית צריכה לשלב בין הפרקטיקה לאסתטיקה בצורה הטובה ביותר. בתים מודרניים יוקרתיים כוללים לרוב חידושים וטרנדים טכנולוגיים רבים, כמו לדוגמא תאורה חכמה, אסלה סמויה ועוד. שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, יכולים לתרום לתחושה מרווחת, מסודרת ונעימה בחלל הבית.

התאמת עיצוב החללים לייעודם

לפני כל בחירה של עיצוב החלל יש להתאימו לייעוד שלו ולצרכי דיירי הבית. משפחה שאוהבת לארח תשקיע בעיצוב סלון מרווח ושולחנות סלון המתאימים לאירוח, בעוד שמשפחה המשתמשת בסלון בעיקר לרגעים משפחתיים עם המשפחה המצומצמת בלבד תשקיע יותר בעיצוב ותכנון הסלון בצורה שתשדר חמימות ואינטימיות.

תאורה 

ניתן להשתמש בגופי תאורה בכדי להגדיר את חללי הבית השונים. גופי תאורה מיוחדים, הממוקמים במקום הנכון, יכולים להגדיר את החלל הרצוי ולשדר תחושת יוקרתיות די בקלות. כאשר בוחרים גופי תאורה, כדאי לשים לב לשילובם עם התקרה והקירות, בכדי ליצור הרמוניה ושלמות עיצובית יוקרתית, כפי שאתם מבקשים שהבית שלכם ייראה.