דווקא עכשיו – בוחרים במטבח הכפרי

מדור פרסומי – בשיתוף חברת טאצ'ווד מטבחים כפריים

כולנו חולמים לחזור לבילוי החביב עלינו – ישיבה בבתי הקפה ובמסעדות שאנחנו כל כך אוהבים, אבל אם נודה על האמת זה לא כל כך נעים לקבל שירות ממלצרים שפניהם עטויות במסכות. ואפילו המנה הטעימה ביותר לא מצליחה להרגיע את התהיות האם השולחן שלנו נמצא במרחק של שני מטר מהשולחנות של הסועדים האחרים והאם המסעדה באמת מאווררת או שזה רק מזגן חזק במיוחד…
למרות תקנות התו הסגול, המחשבות האלו גורמות לרבים מאתנו, להמשיך לאכול, לבלות ולארח בבית.
וכאשר אנחנו מוציאים פחות כסף על בילויים, על טיולים לחו"ל ואפילו על בגדים (כי בינינו, אף אחת לא תנעל נעלי עקב לעבודה בסלון, ואף אחד לא ילבש חולצת כפתורים מגוהצת כשהוא יכול להסתובב עם גופיה) – תשומת הלב מופנית לכיוון הבית שלנו – המראה, הנוחות והפונקציונאליות של כל אחד מהחדרים.  

אדריכלות: עינב גלילי, צילום: גלעד רדט, מטבח: טאצ' ווד

ואם כבר הפכנו לבשלנים שיכולים לעבור בקלות את השלב הראשון במאסטר שף או למארחים שמשעשעים אפילו את האורחים הרציניים ביותר – אז למה שלא נשדרג את המקום הכי עסוק בבית?
מחלל פונקציונאלי שמכיל בתוכו כיור, מקרר, תנור ושולחן אוכל, המטבח הפך למקום ההתכנסות הכי מנחם שיש.  ועכשיו, סוף סוף, יש לנו זמן וגם כסף לתת לו את מלוא הכבוד הראוי. וכשאנחנו מדברים על כבוד, אצלנו ב"טאצ'ווד מטבחים כפריים", המטבח הכפרי העשוי מחומרי גלם איכותיים עם תשומת לב של בעל מקצוע אמיתי, היה ותמיד יהיה המטבח הנכון גם לבישול וגם לאירוח. 

עיצוב פנים: סיגלית גלבר סופר, צילום: אלעד שריג, מטבח: טאצ' ווד

מטבח כפרי קלאסי או מטבח כפרי מודרני?

נכון, צמד המילים 'מטבח כפרי' מעלה בראש תמונה של מטבח כבד ואולי אפילו טיפה מיושן אבל האמת היא שהמטבח הכפרי יכול להיות הכי מודרני שיש. אצלנו, תחת ההגדרה 'מטבח כפרי' נמצא הפירוש מטבח חמים ומשפחתי שיוצר בשיטות עבודה מסורתיות עם חומרי גלם טבעיים (ולא מפס ייצור של מפעל ללא מגע אדם ובחומרים מתועשים), כדי ליצור את המראה האותנטי ביותר לצד עבודה נוחה ואירוח מפנק. 

אדריכלות: עינב גליל, צילום: עודד סמדר, מטבח: טאצ' ווד

המטבח הכפרי הקלאסי יכול להיות דומה למטבחים שמאפיינים את האזור הכפרי באירופה. כלומר, מטבח גדול שבמרכז החלל עומד אי גדול ואביזרי המטבח מברזל, נחושת ועץ תלויים לראווה. ארונות מטבח אלגנטיים בעלי דלתות זכוכית חושפים לראווה סטים של כלי אוכל נאים.
גם המטבח הכפרי המודרני נשאר נאמן לעץ מלא, רק שבניגוד למטבח הכפרי הקלאסי, קווי העיצוב הם ישרים ומינימליסטיים, הצבעוניות שקטה יותר וכלי המטבח על פי רוב מוסתרים בתוך חללי אחסון גדולים יותר. 

אדיכלות: עינב גלילי, צילום: גלעד רדט, מטבח: טאצ' ווד

מה הופך את המטבח הכפרי לכל כך איכותי?

מעבר למאפיינים שמגדירים אסתטיקה, תחושת חמימות או אלגנטיות, מטבחים כפריים מעוצבים שמתבססים על העץ המלא מחזיקים מעמד לאורך זמן רב ויופיים רק הולך ומשתבח עם השנים. העץ המלא הוא חומר שאפשר לתקן בקלות, הוא אינו נוטה להתבלות, והוא מאפשר מגוון התאמות (גם עיצוביות וגם פונקציונאליות).
כל עוד משתמשים בעץ המלא בעבודה ידנית מסורתית נכונה, המטבח הכפרי זוכה למגע של קסם שירגש אתכם בכול פעם שתיכנסו למטבח.  

אדריכלות: עיצוב: מייקל שוורץ אדריכלים, צילום: אלעד שריג , מטבח: טאצ' ווד
עיצוב פנים: ליאל דניר, צילום: אלעד שריג, מטבח: טאצ' ווד

על מנת שהמטבח הכפרי יותאם בדיוק מרבי לאופי הספציפי שלכם, עבודת התכנון נעשית מול מעצבים שמבינים את תכונות העץ ומה יש לקחת בחשבון בתכנון מטבחים כפריים מעץ מלא. המומחים שלנו יתאימו עבורכם את סוג העץ, יבחרו יחד אתכם את סגנון העיצוב הרצוי ואת הגוונים המועדפים ובעיקר יתכננו את זרימת העבודה במטבח. בזכות התכנון המדויק ותשומת הלב שמוקדשת לחלל הספציפי שלכם, הבישול והשימוש היומיומי כמו גם האירוח במטבח יהיה לחוויה נעימה.
בזכות העובדה שהמטבח הכפרי מותאם אחד לאחד לצרכים של אלו שמשתמשים בו, לכול מטבח כפרי יש אופי ייחודי והוא נראה שונה מכול מטבח אחר.
לסיכום- חוויית הבישול והאירוח במטבח הכפרי היא חוויה מפנקת שתעניק לכם הנאה לאורך שנים רבות.

עוד על חברת טאצ' ווד מטבחים כפריים>>