חמש דרכים לשדרוג חדר האמבטיה

מדור פרסומי – בשיתוף ללין

חדר האמבטיה הוא אחד החשובים בבית. זה המקום שבו מנקים לא רק את הגוף אלא גם את הראש, לכן יש סיבה טובה להשקיע בעיצובו. הכתבה תציג דרכים לשדרוג חדר האמבטיה. 

תמונה: pixabay

1 . עיצוב הקירות

שדרוג חדר האמבטיה לא חייב להיכרך בהוצאות כספיות רבות, וניתן לקבל בקלות מראה אקסקלוסיבי ונעים עם קצת תושייה. את השיפוץ הקל התחילו בקירות חדר האמבטיה. נקו אותם היטב באקונומיקה והסירו את כתמי השומן והעובש שהצטברו עליהם. תוכלו לצבוע אותם מחדש ולהבליט קיר אחד בגוון שונה משאר הקירות. ניתן גם לעשות שימוש במדבקות אריחים עם דוגמאות וטקסטורות מרהיבות שאותם ניתן להדביק גם על הריצוף ולמנוע החלקה.

2. שיפור מראה האמבטיה

במקום לרכוש אמבטיה חדשה, ניתן לצפות אותה בעלות נמוכה יותר ולהתקין ראש טוש בסיסי מלמעלה שניתן לשליפה. הוסיפו בסמוך לה חלוקי נחל ונרות ריחניים וקבלו מראה של ספא או צימר שיעניק לכם אווירה חמימה. אם אין לכם אמבטיה, התקינו מקלחון שיהיה גם שימושי וגם מעוצב וקל לניקוי.

3 . תוספות מעצבות

על מנת לאחסן חפצים ותמרוקים, השתמשו בפתרונות אחסון זולים ומעוצבים כמו תיקים לכלי רחצה, סלסלות או מעמדים לסבונים ולמגבות. מומלץ לרכז את החפצים על מנת שלא יהיו פזורים בחדר האמבטיה וייצרו מראה מבולגן. בנוסף, תוכלו להתקין מדף דקורטיבי או לרכוש ארון פלסטיק אם החלל מאפשר. במידה ויש חלון בחדר האמבטיה הוסיפו לו וילון פרחוני ונאה. לחדרי אמבטיה פנימיים ניתן בקלות להרכיב ונטה שקטה כדי לאוורר אותם. הוסיפו שטיחון רחיץ ומראה מעוצבת וכבר חדר האמבטיה ייראה שונה.

4. החלפת הברזים והכיורים

שדרוג מסיבי יותר כרוך בהחלפת הברזים והכיורים אותם ניתן להחליף בקלות לבד. כיום ניתן למצוא ברזים בגימורים מכרום או ניקל וליהנות מאיכות ושלמות. הברזים יכולים להיות צבעוניים ולהתאים לכל סגנון עיצובי בו תבחרו. הברזים מגיעים בצורות שונות כמו פרח או ידית ויכולים להתאים לסגנון עתיק או לסגנון מודרני. כמו כן, הכיורים מגיעים בעיצובים בולטים וכיום נפוצים כיורים צפים או חצי צפים קלים לניקוי ודקורטיביים. תוכלו להרכיב גם כיורים היוצאים מהקיר בצורה משופעת או ישרה.

5. חידוש גופי התאורה

כדי לקבל את המראה המושלם, החליפו את גופי התאורה בהתאם לסגנון העיצוב של חדר האמבטיה. ניתן להתקין גופי תאורה עם מנורות לד, שיספקו לחדר אור חזק בזמן שאתם מתגלחים או מתאפרים. הגופים הללו מתאימים לעיצוב המודרני. הם צמודים לתקרה או לקיר וניתן לקבל מהם אור לבן או צהוב. לסגנון זה גם מתאימים ספוטים אך הם יספקו אור חלש יותר. רצוי לא להתקין גופי תאורה תלויים באמבטיה כדי שהמים לא יגיעו אליהם ויגרמו לקצר חשמלי. 

לסיכום, כל שדרוג אותו תעשו בחדר האמבטיה צריך להיות בהתאם לתקציבכם. תכננו מראש מה אתם רוצים לשנות ובדקו את העלויות.