יום הולדת שנתיים

כל מי שמכיר אותנו יודע שהפרטיות שלנו היא ערך שחשוב לנו לשמור עליו, ויעידו על כך חשבונות הפייסבוק והאינסטגרם המאוד פרטיים שלנו. למרות זאת, בפוסט הזה, שבו אנחנו מציינות את יום הולדתו השני של המגזין האהוב שלנו, אנחנו קצת חורגות ממנהגנו ומכניסות אתכם פנימה, אל העולם של pnim.

www.pnim.co.il
לפני שנתיים בדיוק, בעשירי באפריל 2016 יצא מגזין pnim אל האור, וזאת אחרי תקופה ארוכה ואינטנסיבית שבה עבדנו על מיקוד, מיתוג ואיסוף חומרים. בעשרים אצבעותינו, עם הרבה נחישות והתגברות על אתגרים, הקמנו את אתר המגזין. עשינו זאת מתוך אהבה ענקית לאסתטיקה ולעיצוב, תחומים ששתינו עסקנו בהם בהיבטים שונים, וחלק גדול מצרכנות עולם התוכן שלנו התבסס על הצמא הגדול שלנו לכל מה שקשור לעיצוב. צמא שהמגזינים הגדולים לא הצליחו להרוות.

www.pnim.co.il
אמנם זה היה רק לפני שנתיים, אבל בנוף המגזינים דאז לא היו מגזיני עיצוב פנים במתכונת קטנה. היו מגזינים מסחריים של עיצוב, ובנפרד מהם היו בלוגים מקסימים שעסקו בעיצוב, אבל באופן שהיה מצומצם יותר מהחזון שהיה לנו.
לאור זאת, ההחלטה שלנו הייתה להקים מגזין שיסקור את עיצוב הפנים בארץ (וגם קצת בעולם) באופן מקיף ואינפורמטיבי, אך גם קרוב, קטן ונטול התנשאות. התרגשנו לצאת אל הדרך והרגשנו חלוצות בתחום.

www.pnim.co.il
במהלך השנתיים הללו הצלחנו ליצור שפה חדשה בעולם התוכן בעיצוב הפנים והסטיילינג בארץ. אנחנו מביאות אל המגזין תכנים בעלי עומק מקצועי ואישי, תוך כדי שאנחנו נצמדות לטעם האישי שלנו ולכל אותן זוויות שבאמת חשוב לנו להדגיש. לאחרונה אף התחלנו להביא אל קידמת הבמה את ההעדפה האישית שלנו לשימוש נרחב יותר באלמנט הצבע.
החנות שהקמנו בתחילת השנה היא עוד כלי להעביר אליכם את מסרי העיצוב שחשוב לנו להעביר – עיצוב נגיש, אישי ומלא בעושר ויזואלי של צבע, טקסטורות ופאטרנים.

www.pnim.co.il

המושג "חיות ונושמות עיצוב" הוא הרבה יותר מקלישאה עבורנו, כי צריכת תכנים שקשורים לעיצוב בארץ ובעולם היא באמת מה שאנחנו עושות. ואנחנו עושות את זה במשך שעות ארוכות מאוד באופן יומיומי.
אנחנו תמיד משתדלות להביא אל המגזין סגנונות שונים, וזה גם בגלל שאנחנו באמת מתחברות להרבה שפות של אסתטיקה וגם כי חשוב לנו שהמגוון העיצובי בישראל יהיה לא פחות רב-גוני מהאוכל הישראלי ומהמהות הישראלית מקבצת-הגלויות.

www.pnim.co.il

www.pnim.co.il
גם את התכנים הפירסומיים שאנחנו בוחרות להביא אל המגזין אנחנו מעבירות דרך מסננת דקה מאוד של טעמנו האישי. מוצרים שאנחנו לא מתחברות אל האסתטיקה שלהם, אנחנו מעדיפות פשוט לא לפרסם. קצת נאיבי מצדנו, אנחנו יודעות, אבל ככה זה כשפועלים מתוך אמת פנימית וחיבור עמוק לאסתטיקה ועיצוב.

www.pnim.co.il
אולי זו בעצם גם ההזדמנות לספר שהבתים היפהפיים שהתפרסמו בתקופה האחרונה במדור חדרים הם בפרסום ראשוני ובלעדי שלנו. זו הכרה מרגשת של המעצבים והמעצבות המובילים במגזין שלנו, ואנחנו מתרגשות בכל פעם מחדש כאשר הם מפקידים בידינו את כל אותם פרויקטים שבהם השקיעו עמל כה רב.

www.pnim.co.il
כעת, אחרי שנתיים של עבודה מאוד מאומצת מסביב לשעון, הצלחנו להפוך את pnim למגזין-הבלוגי המוביל בתחום העיצוב בישראל. הגענו ליעדים של מאות אלפי צפיות בשנה, עם יותר מ-36,000 עוקבים בפייסבוק והרבה מאוד אהדה מכם, הקוראים. המילים החמות שלכם הן שמשכנעות אותנו שאנחנו בדרך הנכונה, ונותנות לנו את הכח להמשיך, למרות שלא תמיד הדרך היא פשוטה וקלה עבורנו, כפי שהיא אולי מצטיירת למתבונן מן הצד.

www.pnim.co.il

אז רגע לפני שאנחנו חוזרות אל מקומנו החמים והנוח מאחורי הקלעים, נאחל לעצמנו יום הולדת שמח. אנחנו שמחות על האומץ שהיה בנו לצאת אל המסע הזה מבלי לדעת בדיוק לאילו שבילים הוא יוביל אותנו, וכמעט כל יום של עשייה במגזין הוא יום של לימוד.
אנחנו מלאות הודיה על שאתם איתנו, מלווים אותנו, מתעניינים ומפזרים סביבנו בדיוק את ענני החום והאהדה שאנחנו צריכות כצידה לדרך.

www.pnim.co.il

מאחלות לעצמנו להמשיך לפעול מתוך הרבה אהבה ופירגון, להתפתח מהבחינה האישית והמקצועית ולהוסיף אל המגזין עוד שפע של תכנים שהופכים את עולמנו ליפה יותר, וגם עוזרים ליוצרים ומעצבים מקומיים לצמוח ולהפוך את ארצנו למעצמה של יצירתיות.

*כל הצילומים המופיעים כאן הם חלק מביקורי הבתים שלנו. צילמו: אורית ארנון וצור ליבנה.

8 תגובות

  1. רוית רוד

    רונה מה עברו כבר שנתיים? לא יאמן. זוכרת את המייל שקיבלתי ממך ומאז pnim קרוב לליבי.
    כמה טוב שיש מגזין איכותי כזה שנותן במה ליופי המקצועי שבעיצוב.
    מאחלת לכן מזל טוב, שתמשיכו לפרוח ולצמוח, להנות מהעשייה ולגרום לנו להתמוגג מהיופי והאיכות.

    • רונה ולירז

      רוית מהממת, איזה כיף שהאמנת בנו כבר בהתחלה. כיף לקרוא את מה שכתבת. נחת. תודה:)

  2. נורית אהרון

    כל כך אוהבת את האתר שלכם ! מבקרת בו תדיר ונהנת כל פעם מחדש. תמשיכו בעשייתכן המבורכת !

  3. שלומית גנות

    וואהו ! רק שנתיים … מרגיש כאילו הייתן פה תמיד! מקסימות ורגישות ומעוררות השראה ואכן …בדרך המיוחדת שלכן! נהנית מאוד לקרא ולצפות בחומרים שאתן מעלות. כל הכבוד ✨

  4. הלנה יונג אבוחצירא

    רונה ולירז,
    ראשית מזל טוב ליום ההולדת ולעוד הרבה שנים מוצלחות ומלאות יצירתיות, ללא ספק מרגש.
    גם אני התחלתי את דרכי כמעצבת פנים לפני כשנתיים ונהנית מכל רגע של יצירה.