ירוק עבודות בעץ

בתהליך עיצוב הבית מהווה הנגרות את אחד האלמנטים העיקריים ליצירת תחושת הייחודיות והאמירה האישית. הנגרות היא גם זו שמייצרת את החיבור בין העיצוב לבין הצורך הפרקטי במקומות אחסון. מתוך אהבה גדולה לתחום הזה, הקים נתי להט לפני 15 שנים את נגריית הבוטיק ירוק עבודות בעץ, ומאז הנגרייה עובדת בשיתוף עם אדריכלים ומעצבים מובילים, ומייצרת נגרות בוטיק מותאמת אישית, תוך כדי שילוב יצירתי בין טכנולוגיה לעיצוב.

www.pnim.co.il

חמש עובדות 

1. יש לי הפרעות קשב, אני דיסלקט ודיסגרף.
2.
פרפקציוניסט.
3. פריק של טכנולוגיה, חי ונושם חדשנות.
4. אני הבעלים של קבוצת להט שכוללת שלושה מותגים: ירוק עבודות בעץ – נגרייה, לייזר טק – חברה המספקת שירותי מדידות לאדריכלים ומעצבים, Smart and Simple – חברה המייבאת חלונות ומספקת פתרונות בידוד לאזור החלונות.
5. אני מעביר סדנאות לאדריכלים ומעצבים בכתיבת תוכניות וחומרים.

www.pnim.co.il
עיצוב: מיכל וולפסון, צילום: איתי בנית, נגרות: ירוק עבודות בעץ

ההתחלה

התעסקתי בחומרים מאז שאני זוכר את עצמי. גם כנער אהבתי לפרק רהיטים ומכשירי חשמל, ולהרכיבם מחדש. בתחילת דרכי הייתי קבלן שיפוצים בת"א, ואחרי כמה שנים במקצוע, חבר ילדות שלי הציע שנפתח יחד נגרייה בצפון. השתכנעתי, כל אחד מאיתנו השקיע כסף ופתחנו את ירוק עבודות בעץ. אחרי שנתיים אישתו חלתה והשותף שלי ומשפחתו נאלצו לעזוב לירושלים. מצאתי את עצמי בצומת דרכים – לסגור את העסק או למנף את מה שהתחלנו ולקחת את הנגרייה צעד אחד קדימה. החלטתי להמשיך וכל השאר הסטוריה. 

www.pnim.co.il
עיצוב: מיכל סלע ברשאי, צילום: אורית ארנון, נגרות: ירוק עבודות בעץ

ירוק עבודות בעץ

הנגרייה ירוק עבודות בעץ קיימת משנת 2008, נמצאת בקריית ביאליק. יש לנו מעל 15 עובדים בנגרייה: נגרים, מפעילי מכונת CNC, מתקינים בשטח. בנוסף יש לנו את: לורן טל אל – מנהל הנגרייה שלנו, והוא מנהל את רצפת הייצור ודואג שכל הקסם יתרחש, אלונה – מנהלת קשרי אדריכלים ושיווק, סשה – מנהל פרויקטים. אנחנו עובדים ברוב איזורי הארץ – מנהריה ועד אשקלון.
נגריית ירוק עבודות בעץ היא נגרייה טכנולוגית. המושג הזה הוא לא רק כותרת מושכת, אלא מאחוריו עומדים: מיכשור מתקדם, מחלקת הנדסה מתקדמת וחומרים חדשניים.

www.pnim.co.il
עיצוב: לירז בוקעי, צילום: שירן כרמל, נגרות: ירוק עבודות בעץ

ההתמחות

אנחנו מתמחים בנגרות קלאסית בהתאמה אישית של מטבחים, ארונות, ספריות, ארונות אמבטיה, מזנונים וחיפויי קירות. מבחינת החומרים איתם אנחנו עובדים, חשוב לנו לציין שהייחוד שלנו מגיע מתוך החקירה המתמדת של חומרים לנגרות וטכנולוגיות חדישות בתחום. אנחנו עובדים עם מגוון סוגי חומרים: עץ מלא, פורניר, מלמין, MDF, סיבית ירוקה ועוד.
רוב הלקוחות שלנו הם מעצבים ואדריכלים ויש לנו כמובן גם לקוחות פרטיים אבל באחוזים קטנים יותר.

www.pnim.co.il
עיצוב: מיכל סלע ברשאי, צילום: אורית ארנון, נגרות: ירוק עבודות בעץ

התהליך 

התהליך בדרך כלל מתחיל בכך שאנחנו מקבלים תוכניות נגרות מהמעצב/הלקוח. לאחר קבלת התוכניות, אנחנו שולחים ללקוח הצעת מחיר. במידה והלקוח מאשר וסוגר את העסקה, נוציא מדידה, תוכניות מדידה, אלה יעברו למחלקת ההנדסה שלנו שתוציא תוכנית הנדסית מדוקדקת לאישור סופי של המעצבת והלקוחות. לאחר אישור, נוציא את התוכניות לייצור, וכמובן לאחר מכן נבצע את ההתקנה.
אנחנו אלופי הארץ בפרקטיקה, אבל את העיצוב אנחנו משאירים למעצבות הפנים האלופות. ההתמחות שלנו הוא התאמת חומרים ופרזולים מותאמים לצרכי הלקוח ואנחנו לא מתמחים בעיצוב. אנחנו מאמינים בשיתוף הפעולה הזה בנינו לבין המעצבים – הם דואגים שהנגרות תהיה יפה ומתאימה לחלל ואנחנו דואגים לבנות אותה מהחומרים הנכונים, ולהתאים חומרים ופתרונות טכניים ופרקטיים גם לפרויקטים מורכבים במיוחד. מאחר ואנחנו לא עוסקים בעיצוב, אנחנו יודעים ואוהבים לייצר את כל הסגנונות.

www.pnim.co.il
עיצוב: אתי אטיאס, צילום: עודד סמדר, נגרות: ירוק עבודות בעץ

חומרים

אנחנו אוהבים מאוד לעבוד עם סיבית ירוקה, תקן P3 ומעלה, שלדעתי לא רק שנכון לעבוד איתה יותר מאשר סנדוויץ', אלא שתהליך הייצור של סיבית ירוקה הוא ירוק. יש הרבה מאוד חוסר ידע בנושא הזה בארץ. בכל העולם עובדים עם סיבית ולא עם סנדוויץ'. אחד הדברים שחשובים לנו הוא נושא הקיימות, לכן גם בחומרי החזיתות אנחנו מאמינים שנכון יותר לעבוד עם פורניר (קילוף של עץ) מאשר עם עץ מלא.

www.pnim.co.il
עיצוב: מלכא אדריכלים, צילום: דניאל ערב, נגרות: ירוק עבודות בעץ

קהילה

החלק הכי מעניין בתהליך מבחינתנו הוא המפגש עם המעצבים. לאורך שנים של עבודה משותפת ויצירה משותפת, היחסים שלי עם המעצבים הם כבר חבריים. כל מפגש מטעין אותי באנרגיות חדשות לעוד הצלחה. בזכות הפגישות האלו הבנתי שחסר למעצבים המון מידע בניהול עסק, וגם הבחנתי שהמעצבים מרגישים המון בדידות מקצועית. ולכן הקמנו לאחרונה קהילה שמטרתה לשתף ולקבל ידע נוסף בתחום ניהול זמן, ניהול עסק, התמודדות עם התנגדויות לקוח, רכישת כלים מקצועיים ועוד.  

עיצוב: דקלה גלזר, צילום: קארין רבנה, נגרות: ירוק עבודות בעץ

חלומות

יש לי חלום להקים אולם תצוגה שהוא One Stop Shop, שיעניק מענה לכלל פרטי הנגרות בבית. נכון להיום כאשר אדם בונה בית, הוא צריך לכתת רגליים באולמות תצוגה רבים – במקום אחד יוצג המטבח, באחר הפרזול, בשלישי ארונות, ברביעי חיפוי, וכן הלאה. אנחנו שואפים להקים אולם תצוגה שבו הלקוח ימצא פתרון הוליסטי לכל הנגרות בביתו.  

עיצוב: דקלה גלזר, צילום: קארין רבנה, נגרות: ירוק עבודות בעץ

טיפ

ממליץ תמיד להיות ערים לטכנולוגיות המתחדשות בכל התחומים – חומרים, ניהול זמן, שיווק ברשתות חברתיות ועוד. לכן ההמלצה היא להצטרף לקהילת המעצבים שלנו כי להיות ביחד זה תמיד יותר.

נגרות: ירוק עבודות בעץ
לאינסטגרם של ירוק עבודות בעץ>>
לטיקטוק של ירוק עבודות בעץ>>
לעמוד הפייסבוק של ירוק עבודות בעץ>>
לקהילת המעצבים והמעצבות>>

תגובה אחת

  1. דנה

    נתי מקצוען ונותן שירות ברמה הגבוהה ביותר!
    איש ישר עם תוצרים בסטנדרט שאין כמותו
    לא משהו שרגילים לפגוש לקבל בישראל!
    אלוף אמיתי!