סטודיו לילך שחף

הנדסאית האדריכלות ומעצבת הפנים לילך שחף ומעצבת הפנים הדר ארם עובדות בסטודיו המשותף שלהן בקיבוץ מעגן מיכאל. ביחד הן מעצבות בסטודיו לילך שחף פרויקטים שבהם ניכרת אהבתן הגדולה לצבע, ולהגדרתן הסטודיו מהווה עבורן מרחב עיצוב שמח ואבולוציוני המתפתח עם זרימת החיים.

www.pnim.co.il
צילום: שירן כרמל

קצת עלינו

לילך שחף – אם לשלושה ילדים בוגרים: בת ושני בנים, אני בת קיבוץ מעגן מיכאל, הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים.
הדר ארם – אם לשלושה בנים צעירים, בת קיבוץ מעגן מיכאל וגם אני, ממש כמו לילך, בחרתי לעסוק בעיצוב פנים, למרות שזהו מקצוע שאינו בדיוק נמצא במיינסטרים הקיבוצי.
העובדה שיש בינינו הפרש של 10 שנים, עוזרת לנו להציג ללקוחותינו את רצף ההתפתחות של בית, אשר מתחיל בשלב הילדים הקטנים ועד לשלב התבגרותם של הילדים, כשהם כבר לא מתגוררים בבית, אבל מגיעים להתארח.

www.pnim.co.il
צילום: שירן כרמל
www.pnim.co.il
צילום: שירן כרמל

עיצוב פנים

לילך: לפני שהתחלנו לעסוק בעיצוב פנים גם אני וגם הדר עברנו את המסלול הקיבוצי של עבודה בענפים שונים, ולאורך השנים גם עסקנו בתחומי אמנות ואומנות שונים.
אני בוגרת מדרשת רופין והיחידה ללימודי המשך בטכניון והדר בוגרת סטודיו ברברה ברזין, והסדנה להלבשת הבית של גילי אונגר. שתינו התחלנו את הדרך המקצועית שלנו במשרד התכנון של הקיבוץ העוסק בתחומים שונים – מבנייה למגורים ועד האנגרים ומשרדים לתעשייה. אני סיימתי לימודים בשנת 2000 עם לידתו של בני הצעיר והדר סיימה את לימודיה בשנת 2008. לאחר כמה שנים בהן התנהלתי כעצמאית בסטודיו התחלתי "לחזר" אחרי הדר שתצטרף אלי, וכיום שתינו פועלות ביחד בסטודיו המשותף.

www.pnim.co.il
צילום: שירן כרמל

אנחנו אוהבות מאוד את תחום העיסוק שלנו ועדות לכך שהתחום הזה כל הזמן ממשיך להתפתח. בהדרגה צצים בשוק מבחר והיצע גדול מאוד של ריהוט, אקססוריז ואמנות נגישים ויפהפיים.
גם הקולגות סביבנו הן מקור לידע והשראה וכמובן אנו לומדות ומעניקות חזרה ידע כחלק מקהילה של מעצבות ישראליות האחראיות על פרויקטים מקסימים.

www.pnim.co.il
צילום: הגר דופלט

ייחוד 

חשוב לנו ללמוד ולהתחדש בכל פרוייקט מחדש. לא להיות רגילות ושבלוניות. הייחוד שלנו מתבטא בתכנון פרקטי מאוד, עם חשיבה קפדנית על אופן התפקוד בבית. אנו משקיעות זמן ומחשבה בהיכרות העמוקה עם הלקוחות שלנו כדי ללמוד את התחביבים, ההרגלים והדברים הקטנים שהם נהנים לעשות בבית בשעות הפנאי, ובכלל. חשובה לנו החוויה החיובית של תהליך הבנייה ואנו מכבדות ומעריכות הן את הלקוחות שחשוב להם להיות מעורבים עד הבורג האחרון וגם את אלה שמשחררים את מידת המעורבות וסומכים עלינו שנעשה את כל ההחלטות הנכונות.

www.pnim.co.il
צילום: הגר דופלט

תקציב

אנחנו יודעות לתכנן בכל תקציב. ניתן לעצב בית מרשים ונעים גם באמצעות שימוש בצבע, בריהוט יד שנייה או אפילו ריהוט מחנויות שהן זולות באופן יחסי. הכי חשוב לנו שהלקוחות ירגישו שעשינו את הבחירות הנכונות עבורם והם שמחים וגאים להציג את הבית בפני חברים, מכרים וידידים.

www.pnim.co.il
צילום: עינת דקל

צבע

אחד מסימני ההיכר הבולטים בעובודותינו הוא השימוש הנרחב שאנחנו עושות באלמנט הצבעוניות. אנחנו אוהבות בתים שמחים, עם צבעוניות אשר אותה אנחנו מגבשות ביחד עם הלקוחות ובמינונים שנעימים ומתאימים לאורח חייהם.

www.pnim.co.il
צילום: שירן כרמל
www.pnim.co.il
צילום: הגק דופלט

הקשבה

למדנו שהכלי הכי חשוב שיש לנו הוא יכולת ההקשבה שפיתחנו. אנחנו הכי נהנות להכיר ולשוחח עם אנשים. בלי החלק הזה של השיח המתמשך עם הלקוחות, המקצוע שלנו היה דל ומשעמם. אנחנו מרגישות שהצורך להמציא את עצמנו מחדש עבור כל לקוח הוא זה שמחזיר אלינו את הסומק ללחיים בכל פעם מחדש.

www.pnim.co.il
צילום: שירן כרמל

חלומות 

אנחנו חולמות לעצב במקומות חדשים שטרם ביקרנו בהם, ואנחנו גם נמצאות בשאיפה מתמדת לאתגר את כל מה שכבר מוכר וידוע לנו, כדי שנוכל להמשיך ללמוד ולהתפתח.

www.pnim.co.il
צילום: הגר דופלט
www.pnim.co.il
צילום: הגר דופלט

טיפ 

לעולם לא לוותר על תכנון מקומות אחסון במבואת הבית. בית עם אחסון הוא בית שתמיד יהיה מסודר.

עיצוב: לילך שחף, הדר ארם – סטודיו לילך שחף
לאתר של סטודיו לילך שחף>>

לעמוד הפייסבוק של סטודיו לילך שחף>>
לחשבון האינסטגרם של סטודיו לילך שחף>>

5 תגובות

  1. שושי זלקינד

    הי
    מאיפה המנורות המושלמות?

  2. יעלי

    לילך מרשים מאוד ,הצבעוניות בכל פרויקט ניכרת עד הפרט הקטן,העבודות שלכן מרשימות.

  3. טל

    מקסים! כל אחד מהבתים נראה צבעוני, מלא חיות ושמחה אך באופן מדויק ומלא מחשבה. תענוג לעיניים

  4. חן

    איזה טעם משובח!!! אלופות!

  5. אסתר

    מאיפה המנורות