pnim בשיתוף עם חברת טמבור

אחת השאלות הנפוצות שעולות כאשר מתפרסמים פרוייקטים חדשים היא: מה הגוון שנבחר עבור הקיר או הרהיט שבפרוייקט?
זו תמיד אינפורמציה שכיף לקבל מהמעצבים על סמך הטעם האישי שלהם ועל סמך נסיונם המקצועי.
לפני שנה פנינו למספר מעצבות מובילות עם בקשה לבחור את הגוונים המועדפים עליהן ממניפת טמבור וזו עד היום אחת הכתבות הפופולריות ביותר במגזין שלנו.
גם השנה החלטנו לפנות למעצבות מובילות ולשמוע מהן את בחירת הגוונים הטרנדיים המועדפים עליהן. אהבנו מאוד את הרשימות שקיבלנו, ולפי הגוונים שנבחרו תוכלו להבין בבירור לאן נושבות רוחות הטרנד.

המעצבים דנה ואלי מסטודיו SUGARFREE משתפים: "אנחנו אוהבים את השימוש בצבע בבתים שאנחנו מעצבים, זה יוצר עומק ועניין, ובעיקר מוסיף הרבה לאופי של הבית. חוץ מזה, צבע גורם תמיד לחיוך, לא משנה איפה הוא נמצא אם בפרטי נגרות או על קירות שלמים. ברגע שהכל עובד בהרמוניה והצבעים עובדים ביחד, הבית מקבל אווירה ואי אפשר שלא להיכנס עם חיוך.
כמעצבים, אנחנו אוהבים את הגוונים המעושנים, יש בהם הרבה עומק והם ממש מעשירים את החלל. אנחנו אוהבים במיוחד את הירוקים המעושנים, שמשתלבים נהדר עם עץ, שחור, לבן והרבה צמחיה ירוקה".
IMG_0249[1]

עיצוב: SUGARFREE, צילום: איתי בנית

IMG_0055[1]
עיצוב: SUGARFREE, צילום: איתי בנית

הבחירות של סטודיו SUGARFREE:מ 0941T       0942T/D     0940P


המעצבת רויטל רודצקי: "אני אוהבת צבע ומאמינה שיש לו כח עצום לשנות את עולמנו ולהפוך כל חלל משעמם למעניין. צבע הוא שמחה, ביטוי אישי ותעודת הזהות שלנו. חשוב לתת לו מקום בעיצוב הבית. בפרוייקטים שלי אני עובדת עם סקאלת גוונים כהה ומעושנת (בערבוב אפור). על מנת לייצר מימד של עומק בחלל ולהשרות בו תחושת אינטימיות. הגוון הכחול אהוב עליי במיוחד כיוון שהוא משתנה בדיוק כמו הים. לעיתים רגוע ושקט ואז שקוף ומימי ומצד שני סוער, עמוק וסמיך. הוא בעיקר מאפשר לי לעצב עם קשת של גוונים שונים לידו: ורוד פודרה, אפורים וירוקים שמשתלבים איתו נהדר. גם חומרים כמו עץ ומתכות כמו ברונזה, פליז ונחושת, יוצרות מולו מראה חמים ורך לנוכח היותו גוון קר".

עיצוב: רויטל רודצקי, צילום: ערן תורג'מן
עיצוב: רויטל רודצקי, צילום: ערן תורג'מן

הבחירות של רויטל רודצקי1183A       1141A      1176A


המעצבת ליטל אופיר: "העיצובים שלי מתאפיינים בתכנון מדויק בקווים נקיים ומינימליסטים בסגנון עכשווי. שימוש בחומרים טבעיים כמו בטון, עץ וברזל הוא שמכתיב לי את השימוש בגוונים השונים: גווני האפור, הלבן, הפודרה, שחורים למיניהם ומנעד גווני הירוק, התורמים להיווצרות תחושת חמימות בחלל. אני אוהבת מאד את השימוש בגווני הירוק בעיצובים שלי, מפני שהם מתכתבים עם תפיסת העיצוב שלי. צבעי הירוק מתחברים לטבע, עצים וצמחיה. הירוק על גווניו מסמל התחדשות, רעננות ולכן אף נותן תחושת רוגע, הרמוניה, שמחה ואופטימיות".

ליטל אופיר
עיצוב: ליטל אופיר, אילנה ברונפן ואמיר וחן נבון, צילום: גדעון לוין
ליטל אופיר2
עיצוב: ליטל אופיר, אילנה ברונפן ואמיר וחן נבון, צילום: גדעון לוין

הבחירות של ליטל אופיר0934T       0958A       0959A


המעצבת מירית פיש: "גוון הפודרה מאוד טרנדי עכשיו ובפרוייקטים שבחרתי כאן השתמשתי בגוון 0170P של טמבור.
בחרתי  להשתמש בו כבר לפני שנתיים וגם בפרוייקט האחרון שעשיתי בחדרי ילדות. הצבע הזה משמש תחליף לוורוד הילדותי, וזהו גוון נעים ושקט שמשרה אוירה של חדר קסום, רוך ורעננות בחלל. בשילוב של זהב הוא מעניק הרגשה של חדר חלומות".
מתוך הכתבה צבעים שמעצבות אוהבות www.pnim.co.il
עיצוב: מירית פיש, צילום: אורית ארנון
מתוך הכתבה צבעים שמעצבות אוהבות www.pnim.co.il
עיצוב: מירית פיש, צילום: אורית ארנון

הבחירות של מירית פיש0437T      0435P      0170P


המעצבות מעיין ורוית מסטודיו Details: "אנחנו מאמינות בעיצוב פנים שמשקף את האנשים שחיים בבית ויוצר עבורם סביבת מגורים הרמונית, עוטפת וייחודית. מתוך כך הנטיה שלנו לשילובים מפתיעים שיוצרים משהו חדש ומרענן. שמתכתבים זה עם זה באופן מתוחכם אשר מצליח לשלב בין טקסטורות, צבע, חומר וסטייל על זמני למעשה אין לנו צבע מועדף, הכיול הצבעוני והחומרי של כל פרוייקט הוא תלוי לקוחות, סביבה והמפגש ביננו. כך נוצר תמהיל שמרגש אותנו בכל פעם".

דיטיילס2
עיצוב: סטודיו דיטיילס, צילום: שירן כרמל
דיטיילס
עיצוב: סטודיו דיטיילס, צילום: שירן כרמל

הבחירות של סטודיו Details בפרוייקט זה1121P      0953P      0917A


המעצבות ענבר ותמר מסטודיו ענבר ותמר תכנון ועיצוב פנים: "לא תמיד צריך לשבור קירות או לעקור רצפה. לפעמים מספיק צבע קיר מדוייק, בחירה נכונה של רהיטים ותאורה ונגיעה סופית של טקסטיל, תמונות ושאר אקססוריז.
בפרוייקט הזה קיבלנו דירה מוכנה עם חדר כביסה שפונה למבואה ולסלון. השימוש בגוון הכחול 1134A באופן טוטאלי בכל החדר (כולל התקרה) הפך את החדר למלא קסם ושיק שנעים לצפות בו מהחלל הציבורי".

T&I-17
עיצוב: ענבר ותמר עיצוב פנים, צילום: שירן כרמל

הבחירות של ענבר ותמר תכנון ועיצוב פנים1134A     1197A     1181D


המעצבת רוני שני פלדשטיין: כאשר בוחרים גוונים מאוד מדוייקים של הירוק – הוא מרגיע ונעים ולא דומיננטי מדי. חשוב לבחור גוון שיש בו טיפה אפרפר והוא יוצר מראה יותר מעושן ופחות בוהק. בפרוייקט שאני מציגה כאן, אני מראה את חלל פינת האוכל אותה רציתי להדגיש. במקור היה זה אזור המטבח, אך הוא הרגיש לי מעט "כוך" ורציתי ליצור מטבח גדול יותר ומרשים הרבה יותר.
העברתי את המטבח לחלל פתוח והאזור שנותר היה מושלם עבור פינת האוכל. רציתי להדגיש את האזור ולייחד אותו וביקשתי לצבוע את הקירות ואת התקרה. אפילו הקבלן שהולך אחריי תמיד באש ובמים שאל אותי: 'את בטוחה?? גם את התקרה??' עניתי לו שכן בבטחון. זה יצר דגש מרשים לפינת אוכל סטנדרטית יחסית, כי אם כבר כוך, אז שיהיה בשיא הסטייל".

רוני2
עיצוב: רוני שני פלדשטיין, צילום: אורית ארנון
רוני
עיצוב: רוני שני פלדשטיין, צילום: אורית ארנון

המעצבת סטפני גריב: "הבחירה שלי היא בצבע כחול רויאל. הצבע הזה לא סתם נקרא רויאל כי באמת יש בו משהו מלכותי. הוא עמוק ואלגנטי מצד אחד, ופרשי מצד שני והוא תמיד מזכיר לי חופשה מרגיעה ביוון בין שמיים לים. יש בו נייטרליות שמשתלבת עם כל צבע, ואני מאוד אוהבת לשלב אותו עם מגוון של צבעים".
2
עיצוב: סטפני גריב, צילום: עוזי פורת
1
עיצוב: סטפני גריב, צילום: עוזי פורת
הבחירות של סטפני גריב1071A     1050A     1064A

המעצבות אוסי וגלי – תכנון, עיצוב והלבשת הבית: "להכניס צבע בתהליך העבודה הוא לא דבר פשוט מאחר ולכל אחד יש תפיסה שונה לגבי כמה זה מספיק או כמה זה נכון. החשש הוא להעמיס או להתחרט. יש אפילו לקוחות שמתחילים את התהליך עם רצון לצבע עז ומיוחד ואחר כך נסוגים למוכר והבטוח. כשאנחנו מעצבות דירה חשוב לנו להשתמש בצבע כחלק מרקמי נוסף שמשלים את האווירה. צבעי קיר כחולים נעימים אהובים עלינו במיוחד. אלו צבעים מרגיעים ובטוחים גם לאנשים שמפחדים מצבע."

BB4A9548-Edit[1]
עיצוב: אוסי וגלי – תכנון, עיצוב והלבשת הבית, צילום: אורית ארנון
BB4A9567-Edit[1]
עיצוב: אוסי וגלי – תכנון, עיצוב והלבשת הבית, צילום: אורית ארנון

המעצבת אסין קייטון מסטודיו דיאגונל – אדריכלות ועיצוב פנים: "כשאני מעצבת בתים וחללים, אני תמיד מתחילה עם קנבס לבן וגוונים מונוכרומטיים, וכדי ליצור עניין אני אוהבת להוסיף ולבחור קיר כוח בגוון מיוחד, וכמה פריטים נוספים באותה משפחת גוונים. אחרי התמכרות רצינית לגוונים כחולים, בשנה האחרונה יש לי שתי התאהבויות חדשות: לצמחיה ביתית ולגוון ירוק עמוק ודרמטי. אני אוהבת את תחושת הטבע בתוך הבית ובעיני זה גוון שיכול להתאים בצורה מושלמת לכל חלל, החל מקיר חדר שינה לצד מיטת עץ במבוקועד משרד עם קיר ירוק וספת קטיפה ירוקה במראה עשיר ויוקרתי".
דיאגונל2
עיצוב: דיאגונל, צילום: הגר דופלט
דיאגונל
עיצוב: דיאגונל, צילום: הגר דופלט

המעצבת בטי יעקובסון: "את בחירת הצבע אני עושה מייד לאחר שאני מסיימת את שלב התכנון. בשלב בחירת הקונספט העיצובי, אני בוחרת את פלטת הצבעים המתאימה לחלל ולאנשים שגרים בבית. הבחירה המועדפת שלי היא גווני ירוק-כחול. באופן אישי זה צבע שאני מאוד מתחברת אליו לאחרונה".

סוויטת_הורים_מבט_קדמי[1]
עיצוב: בטי יעקובסון, צילום: שירן כרמל
מטבח_מהכניסה[1]
עיצוב: בטי יעקובסון, צילום: שירן כרמל
 הבחירות שלבטי יעקובסון1075T     1074P     1073P 
*התמונות בכתבה זו הן להשראה ולהמחשה בלבד
עוד על בחירות צבעים של מעצבות תוכלו לקרוא כאן>>
עוד על קירות צבעוניים תוכלו לקרוא כאן>>
למניפת טמבור>>
 

תגובה אחת

  1. פולי

    כחולים וירוקים למיניהם מככבים!