ארבעה רעיונות לעיצוב השולחן המושלם לאירוע שלכם

מדור פרסומי – בשיתוף השף הלבן

מתכננים אירוע כמו יום הולדת, מסיבת שחרור או ארוחת חג אליה מגיעים כל בני המשפחה? אספנו עבורכם מגוון רעיונות המתאימים לעיצוב השולחן, לכל אחד מהאירועים המשמחים הללו. אז לפני שאתם מתחילים לבשל את הארוחה ולהזמין את כולם, נכין את השולחן המושלם.

תמונה: Pexels

שולחן לבן ומרשים לחג
חגי ישראל מאפשרים לנו לעזוב את השגרה היום יומית ולנסוע לראות את בני המשפחה המתגוררים בעיר אחרת או לארח אותם אצלנו. אם אתם המארחים השנה, נתחיל בעיצוב שולחן ארוך המתאים לכל האורחים שיגיעו. ראשית, יש לפרוש מפה לבנה סטנדרטית שתשמש כבסיס.
עליה נמקם ראנר עם טקסטורה וצבע מיוחד המתאים לחג. בט"ו בשבט, למשל, הראנר יכול להיות בצבע ירוק. צבע זה יכול להיות הצבע השולט בעיצוב השולחן שלנו. בשאר החגים תוכלו להשתמש בגווני שמנת, זהב או אפילו כסף ולעצב שולחן מהודר יותר.
על המפה נתחיל לסדר מפיות עדינות בצבע השולט. אפשר למקם אותן בתוך כוסות שקופות גבוהות, או להניחן מקופלות לחצי ליד הצלחות. במרכז השולחן נוסיף פרחים רעננים ואפשר לחזק את העיצוב עם מעט נרות. 

עיצוב שולחן יום הולדת
שולחן יום הולדת יכול להיות הרבה יותר צבעוני. במיוחד אם יום ההולדת הוא לאחד הילדים. שאלו את הילד מה הצבע האהוב עליו ביותר, ותוכלו להשתמש בכך כרעיון כללי לצבע השולט בעיצוב. פרשו מפה צבעונית על השולחן כעת, ניתן להוסיף את העיצובים החגיגיים כמו: בלונים, זר מתוק עשוי מסוכריות, מגדל של קאפקייקס, עוגת היומולדת ואינספור צלוחיות מלאות בממתקים.
על הקיר מאחורי השולחן אפשר לתלות שרשרת צבעונית, או לעצב את המספרים המייצגים את גיל החוגג בדרכים יצירתיות ונוצצות במיוחד.

שולחן לאירוע משמעותי בחיים
יש מגוון ציוני דרך בחיים שמשמים תירוץ מושלם לחגיגה. החל ממסיבת גיוס או שחרור מהצבא, סיום תואר באוניברסיטה ואפילו ברית או בריתה. נסו להשתמש בעיצוב השולחן באלמנטים שונים הקשורים לאירוע שאותו אתם חוגגים. למשל בבריתה אפשר להוסיף עיצובים של עוגה בצורת מוצץ גדול. במסיבת גיוס אפשר לעצב את השולחן על גבי מפה בצבע חאקי ואת הכוסות והצלחות לעצב בגווני דומים או בצבעי הסוואה המזכירים את המדים האמריקאים.
לאחר מכן הוסיפו מנות קלילות על השולחן, המאפשרות לאורחים לנוע בחדר ולשוחח זה עם זה. תוכלו להכין מגש כריכונים, פשטידות קטנות אישיות, סלטים ועוד. לצד כל אלה הניחו מפיות קוקטייל בצבע מתאים ובלונים קטנים. תוכלו ליצור גם עמדה מיוחדת המוקדשת רק לקינוחים.

עמדת קינוחים צבעונית
בכל אחד מהאירועים כדאי להכין עמדת קינוחים שבה האורחים יוכלו לבחור את הקינוח המתקתק האהוב עליהם. הכינו עבורם מגוון רחב של אפשרויות שמהן יוכלו לבחור בהתאם להעדפה האישית. תוכלו להכין מוס שוקולד מפנק, עוגת ביסקוויטים קרירה וקלה להכנה, קינוחים בכוסות קטנות כמו פרפה או גלידת שרבט בערב חם ונעים. ליד כל אלה הניחו מגש פירות חתוכים למי שמעדיף לאכול פרי בריא. שלבו מנות בצבעים שונים ליצירת שולחן צבעוני ומזמין.